סילבס: "אין חלוץ טבעי", בן בסט תקף את המאמן בחריפות

בלאגן בהפועל חיפה אחרי ה-0:1 על אשדוד. המאמן אמר ציטוט שהשחקן הוותיק לא אהב וביקר באינסטגרם: "זלזול בשחקנים שבזכותם אתה מצליח". ברסקי: "התעקשתי להגיע לכאן", בן שמעון: "לא מבין איך הפסדנו"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה השיגה הערב (שלישי) ניצחון מפתיע במיוחד על מ.ס. אשדוד, אחת הקבוצות הבולטות העונה בליגת הבורסה לניירות ערך. האדומים מקריית חיים עשו את זה בצורה דרמטית במיוחד, עם שער יפהפה של רוסלן ברסקי בדקה ה-87 מהאוויר בניגוד למהלך המשחק. אחרי הניצחון, מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס לא הצליח להוריד את החיוך מהפנים, אך גם עורר סערה.

המאמן דיבר על המערך ההגנתי ואמר: "לא היה חלוץ טבעי כי אין לנו אחד כזה בסגל. גם גאנם וגם אגאדה פצועים, יש לנו רק שחקני כנף. אני והצוות המקצועי החלטנו להמר על האמצע, אבל התבדנו מהר מדי ונאלצנו לעשות חילוף מוקדם. זה לא היה ממחשבה הגנתית, אלא מכוונה לנצח את אשדוד באלמנט מסוים של המשחק. המחצית הראשונה הייתה יותר טובה של אשדוד, המחצית השנייה קצת יותר תקועה מצד שתי הקבוצות, אני שמח שבסוף ניצחנו".

מי שממש לא אהב את הדברים היה עדן בן בסט, חלוץ הקבוצה, שכעס על דבריו של סילבס שאמר שאין חלוץ טבעי בסגל. בן בסט העלה בסטורי שלו באינסטגרם תמונה של המאמן, ביקר בחריפות וכתב: "לא להרכיב ולשתף אותי זה דבר והוא לגיטימי גם אם לא מוצא חן בעיניי, להגיד שאין חלוץ טבעי זה זלזול באותם שחקנים שבזכותם אתה מצליח! מברוק חברים על שלוש נקודות חשובות".

עדן בן בסט תוקף את חיים סילבס | אינסטגרם, צילום מסך

חדשות טובות עבור הפועל חיפה הגיעו מכיוונו של ניסו קפילוטו, אשר פונה לבית החולים עם חשד לזעזוע מוח. הבלם שוחרר מבית החולים עם שריטה קלה ללא פגיעה בעין וקיבל מנוחה של יומיים מאימונים.

עוד מדבריו של סילבס "כל שלושה ימים יש משחק והדברים זזים, אבל ניצחון סופר חשוב ומתוק, היה פה קרב מאוד קשה, אשדוד קבוצה נהדרת וסופר מוכשרת, הצפיפות של המשחקים גורמת לנו לחילופים, היה קשה מאוד והייתה הקרבה גדולה. אני חושב שהמשחק היה שקול עם יתרון לאשדוד במצבים, אבל אני יכול להגיד היום בכיף ובחיוך, שהיינו פחות טובים מהיריבה במצבים, אבל זה ניצחון שלא קרה לי כל השנה הזאת".

מצב לא אידיאלי לפני חלון העברות: "את כל השמאות הזאת עושים אחר כך, ברגע שהחדר ההלבשה שלי שמח והאדרנלין הזה, זה שווה את הכל. אני חושב שכל הקבוצות לקחו את זה בחשבון, המשחקים צמודים אחד לשני, ההכנה לא הייתה טובה, אבל זה המחיר שאנחנו משלמים על התקופה".
ההשתלבות של ברסקי: "אתם צריכים אותי? תראו בתקציר"

חיים סילבס | לירון מולדובן

כובש השער, רוסלן ברסקי היה מאושר: "כן אין ספק שזה ניצחון מתוק, שער שכיף להבקיע במשחקים כאלה. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק מאוד מאוד קשה נגד קבוצה מעולה בבית שלהם. היינו צריכים להיות ממוקדים במטרות שלנו, להיות אגרסיביים ולשמור על שער נקי, עשינו את זה בדקות האחרונות, ואין יותר כיף מזה, אין מתוק מזה".
פלייאוף עליון: "ידענו שניצחון יצמיד אותנו לגדולות ולפלייאוף העליון, בכל משחק לתת 100% זה לא קל עם צפיפות המשחקים, אבל ניצחון כזה דוחף אותנו למעלה"

ההשתלבות שלו בקבוצה: "האמת מהרגע הראשון הרגשתי בבית. שיחקתי פה לפני כמה שנים והרגשתי פנטסטי. התעקשתי להגיע לפה למרות קבוצות שהתעניינו בי כי ידעתי שזה בית חם וקבוצה עם הרבה פוטנציאל להצליח, ואנחנו רואים את זה במשחקים האחרונים".

רוסלן ברסקי, יהב גורפינקל, שחקני הפועל חיפה | לירון מולדובן

רן בן שמעון: "אני מאוד מאוכזב. לא מצליח להבין איך מפסידים משחק כזה, וואו. עשרות הפעמים שעמדנו מול השער עם החלטות קצת פחות טובות, עשינו הכל נכון, ההנעת כדור, היציאות שלנו בחלק הקדמי, פשוט מאוד ההחלטות מול השער.. כל ההפסדים שלנו עד היום היו בגלל ניצול מצבים. אם אנחנו מגיעים לכל כך הרבה מצבים ומפסידים כי לא הצלחנו להבקיע גול. זה הסיפור"

שאננות: "לא ראיתי קבוצה שאננה היום. לא היינו שאננים, היינו דווקא חדים בחצי הראשון, יכולנו לתת הרבה מאוד גולים. אני משתגע מהמצבים שאנחנו מגיעים אליהם מול השער ומקבלת ההחלטות שלנו. מבחינת הכדורגל אנחנו שווים הרבה יותר נקודות ממה שיש לנו היום. אבל אין לי תלונות לאף אחד. אנחנו צריכים לדעת להתמודד גם עם כדורגל הגנתי ולא לקבל גולים במשחקים האלה"

השינוי באשדוד: "כדורגל שמח, אבל אין לי ספק שנעשה עונה יותר מדהימה בהמשך. יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה, קצת כואב ההפסד הזה, מתסכל מאוד, אבל נצטרך לקום ממנו כמו תמיד ולהמשיך הלאה"
מחשבות לינואר: "המחשבות שלי עכשיו יבשות. המוח שלי יבש. נראה"

רן בן שמעון | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי