בוזגלו תוקף: "די עם הצביעות. המצב בטבלה אמור להדאיג יותר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

על אף שהמועדון הדף את הטענות על כך שהדביק את השחקנים ("חזר מדובאי לפני שבועיים וחצי"), הקשר העלה פוסט זועם: "סבבה לשמש שחקן אימונים אבל פחות סבבה להיות שק חבטות. שחקן מקבוצת הנוער שעלה לבוגרים נדבק"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחמישה מאנשי הפועל תל אביב נמצאו חיוביים לקורונה, עלו ברשתות החברתיות טענות לפיהן מאור בוזגלו, ששב מחופשה פרטית בדובאי, אחראי לכאורה להדבקה. גורמים במועדון האדום מיהרו לעשות סדר בנושא והבהירו בשיחה עם ספורט1: "מאור חזר מדובאי ב-6 בדצמבר, לפני כשבועיים וחצי – כך שהטענה הזו בכלל לא רלוונטית".

אותם גורמים הוסיפו: "מאור הגיע למתחם האימונים רק חמישה ימים לאחר חזרתו ארצה, כלומר ב-11 בדצמבר. על פי פסק בוררות מיוחד שניתן כבר לפני מספר חודשים, הפועל תל אביב מחויבת לאפשר למאור בוזגלו להתאמן איתה, אך הוא אינו נחשב לשחקן הקבוצה. אנחנו בודקים את ההשלכות מול משרד הבריאות וממתינים לתשובות".

מאור בוזגלו | אינסטגרם

על אף שבמועדון תמכו בו, בוזגלו עצמו זעם. הוא המתין מעט ולאחר מכן פרסם פוסט זועם ועקץ את הפועל ת"א: "מה שלא סיפרו לכם זה ששחקן נוער שעלה לבוגרים נדבר (עדיף לא לתת לי לשחק, נכון?) כשיש מכת הדבקות בכל הליגה לנוער וגם כמה קבוצות מושבתות. המצב בטבלה אמור יותר להדאיג מאשר להדביק לי תואר מדביק. חאלאס עם הצביעות".

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

קודם לכן כתב: " האמת? טוב להיות שוב בכותרות, זה מרענן, רק חבל שלא בהקשר של גול או בישול. אה… בעצם זה בלתי אפשרי כי לא העבירו אותי בבקרה התקציבית. סבבה לשמש כשחקן אימונים אבל פחות סבבה להיות שק חבטות. אז הנה אני עושה לכם סדר: חזרתי ב-8.12 מדובאי אחרי שנבדקתי וד"א, בזמן הזה גם משלחת של מנהלת הליגה ובית"ר ירושלים היו בדובאי, אבל למה לספר את זה אם אפשר להקליק על הגב של בוזגלו?".

לאור העובדה שבוזגלו כאמור אינו נחשב לשחקן הפועל תל אביב, כללי ההתנהגות של שחקני המועדון אינם חלים עליו. אגב, הבוררות מול השחקן, שכידוע תובע את המועדון בשני מיליון שקלים חדשים, תימשך במהלך חודש ינואר ובמועדון האדום מבהירים כי השחקן לא נמצא בתכניות המקצועיות של הקבוצה ולא יהיה חלק ממנה בשום תרחיש.

מעבר למשחק מול סכנין הערב (רביעי החל מ-19:45, ספורט1), שהוגדר כאחד החשובים העונה וממנו ייעדרו ארנסטס שטקוס, דן עזריה ועומר סניור שנמצאו חיוביים לנגיף, בהפועל תל אביב מודאגים מקצועית גם לקראת הדרבי מול מכבי תל אביב ביום שני, ממנו ייעדר השוער הליטאי ואת מקומו יתפוס השוער המחליף יגאל בקר הצעיר.

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי