מעבר לנדבקים: 3-4 שחקני הפועל ת"א חשים ברע, המשחק יידחה?

לא רק שטקוס, בוזגלו ועזריה? האדומים עורכים הכנות אחרונות לסכנין, שחקנים נוספים סובלים מתסמיני קורונה. במועדון עדכנו את מנהלת הליגה ודורשים הבהרות. בתוך כך: חיזוק ראשון - לידור כהן חתם עד תום העונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שעומר סניור נדבק בקורונה, הגיעו הבוקר (רביעי) שאר תוצאות הבדיקות, לפיהן עוד שלושה שחקנים ואיש צוות נמצאו חיוביים לנגיף. מדובר בשוער הליטאי ארנסטס שטקוס, הקשר דן עזריה, מאור בוזגלו (שאינו נכלל בסגל וחזר להתאמן בקבוצה מאז ששב מחופשה בדובאי) ואיש המשק אלי בואנו. למרות זאת, המשחק נגד בני סכנין הערב בדוחא (19:45, שידור ישיר בספורט1) אמור להיערך כמתוכנן.

האדומים נמצאים בשעה זו בבית מלון בנהריה ועורכים את האחרונות האחרונות לקראת המשחק. שלושה-ארבעה מהם חשים בתסמיני קורונה – לא מרגישים טוב וככל הנראה לא יוכלו לשחק. האדומים העבירו את ההודעה לפני פרק זמן קצר למנהלת הליגה וביקשו הבהרות.

ארנסטס שטקוס מאוכזב | אודי ציטיאט

לידור כהן חתם

בתוך כך, חיזוק מרשים להפועל תל אביב: האדומים שנואשים לרכש בחלק הקדמי, צירפו הלילה (בין שלישי לרביעי) את שחקן ההתקפה לידור כהן, שעזב לפני מספר ימים את דילה גורי הגיאורגית ושב לישראל אחרי חודשים ספורים. שחקן ההתקפה בן ה-28 שכבש עד כה שער אחד העונה, חתם עד תום העונה והאדומים הקדימו את חדרה וקריית שמונה, שניסו לצרפו גם כן.

לידור כהן שגדל במכבי פתח תקווה, במדיה שיחק גם בעונה שעברה, דחה הצעות מצד הפועל חדרה וקריית שמונה, על מנת לעזור לקבוצה של ניר קלינגר להיחלץ מהמקום האחרון ולשרוד בליגה. בסוף העונה יחליטו הצדדים האם להמשיך לשנה נוספת. במקרה של פרידה, כהן שוב יחפש קבוצה מעבר לים.  

פרט ללידור כהן, הפועל תל אביב תנסה לצרף שחקנים נוספים לקראת חלון העברות של חודש ינואר כאשר היא מקיימת משא ומתן מול מכבי תל אביב כדי להביא מספר שחקנים לקבוצה. בנוסף לכך, הוצע למועדון בלם מ.ס. אשדוד ניר ברדע.

לידור כהן
לידור כהן | יוני אריאלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי