יעזוב את בית"ר? שי קונסטנטין עשוי לחתום בקבוצה באירופה

המגן שהגיע בתור שחקן הרכב ראשון, הפך עם חזרת קונטה לאופציה השלישית בעמדתו ולכן הוא שוקל את עתידו. לשחקן הוצע לחזור לבני יהודה, אך בשלב זה מעדיף לבחון אופציות מעבר לים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם מגן בית"ר ירושלים שי קונסטנטין יעזוב את הקבוצה כבר בחודש ינואר? על פי שיחות שהתקיימו ביממה האחרונה, ייתכן שהתשובה היא חיובית. לספורט1 נודע כי קונסטנטין שוקל מספר אופציות בחו"ל באמצעות סוכנו אדם קידן ועשוי לבקש מההנהלה שחרור בחלון העברות הקרוב.

קונסטנטין שהגיע לבירה בשנת 2019 על מנת לשמש כמגן ראשון, הפך כעת לאופציה השלישית עבור סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה וזאת לאור צירופו של סנטיאגו אוקמפוס בקיץ והחזרתו של אנטואן קונטה להרכב הראשון, לאחר שזה לא הצליח למצוא קבוצה בצרפת ובצוות המאמנים החליטו לבצע שינוי לאור התוצאות המאכזבות בתחילת העונה. במצב הנוכחי קונסטנטין מקבל פחות דקות בבית"ר ולכן הבין כי מעמדו נמצא בסכנה.

עוד נודע כי לשחקן הוצע לעבור בהשאלה לבני יהודה, אך בשלב זה נראה כי הוא מעדיף למצות אופציות אחרת, לפני שיחליט לשוב לקבוצת נעוריו. בתוך כך, בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת הפועל כפר סבא. צמד המאמנים דראפיץ' וברדה ערכו אסיפה לקראת המשחק, כשעדיין לא ברור אם מיכאל אוחנה יהיה כשיר להתמודדות.

אנטואן קונטה, שי קונסטנטין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי