פשיץ' בראיון בסרביה: "לא אוכל לסלוח לדראפיץ'"

חלוץ מכבי תל אביב דיבר על העימות עם מאמן בית"ר בתקשורת הסרבית: "מעולם לא חוויתי דבר כזה בקריירה שלי. אומרים עליו בישראל שהוא בחור טוב, אבל אף אחד לא קילל את המשפחה שלי כך"

(גודל טקסט)

כצפוי, העימות בין מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' לחלוץ מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ' הגיע גם לתקשורת הסרבית. בעיתון המקומי 'זורנאל' התייחסו היום (רביעי) לפרשיה בה היו מעורבים שני הסרבים באצטדיון טדי תחת הכותרת: "סקנדל בישראל – סצנה מכוערת בין מאמן בית"ר לשחקן מכבי תל אביב", ואף ערכו ראיון קצר עם חלוץ שסיפר על המתרחש בכר הדשא.

"אני עדיין בהלם ממה שקרה", סיפר פשיץ'. "החזרתי את הכדור ליריבה, לא שלחתי אותו לשוער, אלא החוצה. אמרתי לבלמים להתחיל לשחק ואז שמעתי 'מאיפה בסרביה אמא שלך?'".

"עוזר המאמן שלי קם ואמר לו 'איך אתה לא מתבייש לדבר ככה כמאמן' והוא השיב בקללות קשות". הלכתי גם לספסל שלנו אבל המאמן שלי אמר לי: 'עזוב את זה, תשחק'. המשחק היה חשוב לנו מאוד, הסתובבתי, ניסיתי להתמקד במשחק ולהשאיר את זה מאחוריי, אבל זה לא היה קל, שיחקתי ממש רע".

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

לאחר המשחק לא התקיימה שיחה בין דראפיץ' לשחקן והמאמן גם לא התנצל: "רצתי לחדר ההלבשה, הייתי עצבני. בזמן שהלכתי לספסל הוא הרים את ידיו ואמר: 'למה זרקת את הכדור'. מעולם לא חוויתי דבר כזה בקריירה שלי, היו מצבים שהתחממו אך איש לא העליב את המשפחה ואת המוצא שלי. אני גאה להיות סרבי והייתי צריך לשאול אותו איזה מוצא הוא".

עוד אמר: "הם אמרו לי שהוא איש טוב, אני לא הכרתי אותו. למעשה, איך מישהו יכול להיות בן אדם טוב ולקלל אמא של מישהו? אין לי על מה לדבר איתו, אני מאוכזב, ריק ועצוב. האם עלינו לאפשר לסרבי להעליב אותנו ככה?".

אייל גולסה, אלכסנדר פשיץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי