ורד ושועה צפויים לרדת לספסל. עטר ואדרי תורגלו

בית"ר ירושלים רוצה להתחיל רצף ניצחונות נגד הפועל כפר סבא בחמישי (20:45, שידור ישיר בספורט2). אוחנה עדיין לא כשיר ונותר מחוץ לסגל, דראפיץ' יבצע שינויים והעביר מסר לשחקנים: "מי שירוץ פחות - ישחק פחות"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי התיקו 0:0 ביום שני נגד מכבי תל אביב באצטדיון טדי, בבית"ר ירושלים מקווים להתחיל רצף של ניצחונות כשבמסגרת המחזור ה-12 יצאו למשחק חוץ מחר (חמישי) נגד הפועל כפר סבא מחר (20:45, שידור ישיר בספורט2). הקבוצה מהבירה שמדורגת רק במקום ה-12 תיאלץ להסתדר שוב ללא מיכאל אוחנה שלא התאמן היום (רביעי) ולא ייכלל בסגל.

צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה קיימו אסיפה קצרה לפני האימון והבהירו לשחקנים מה מצופה מהם – לשפר את התזונה שלכם כדי שלא ייסבלו מפציעות בעומס המשחקים, והתריעו כי במועדון ימשיכו לעקוב על כף.

דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אף משחק בליגה הזו לא פשוט. עלינ ו להיות מרוכזים. אין ספק שבשני המשחקים האחרונים אנחנו משחקים קצת יותר טוב ואמרנו שכאשר כל השחקנים יחזרו נראה טוב יותר. אנחנו בעלייה אבל יש עוד דרך ארוכה. אנחנו רוצים לטפס ולהשיג כמה ניצחונות רצופים. אין ספק שאם לא ננצח את כפ"ס, כל מה שעשינו עד עכשיו לא עשינו כלום. אנחנו מחפשים גם יכולת וגם נקודות".

אוחנה. עדיין לא כשיר | דני מרון

המאמן הבהיר כי מיכאל אוחנה לא ייכלל בסגל: "הוא עדיין לא יכול לשחק, אנחנו ממתינים לזמן בו נהיה בסגל מלא". על היריבה: "אין ספק שכפר סבא קבוצה טובה והוכיחה את זה נגד מכבי חיפה, עלינו להיות זהירים".

על כך שהמאמנים שמים דגש על הקילומטרז' של השחקנים: "הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה – כשאתה רץ יותר מהיריב אתה מנצח משחקים. אנחנו רוצים שתהיה תנועה. כשאתה משחק התקפי אתה חייב לרוץ וכשאתה משחק הגנתי אתה רץ פחות – אתה מתגונן ולא רץ אחרי היריבה. סגנון המשחק שלנו מקובל על האוהדים וההנהלה. ככה אנחנו משחקים כל הזמן, ככה בית"ר צריכה לשחק ומי שלא רץ – ישחק פחות".

לסיום נשאל המאמן על הסגל הצעיר של הקבוצה במשחקים האחרונים והאם זו מדיניות ומטרה מוצהרת: "אף פעם לא הסתכלנו בתעודת הזהות של השחקנים, לא חשוב אם הם צעירים מגיל 20 או בגיל מעל 30. אנחנו מסתכלים על השחקנים קודם כל כשחקנים. אין לנו בעיה שנהיה הקבוצה הכי וותיקה בליגה. השחקנים הצעירים הוכיחו את עצמם באימונים ועל המגרש והראו שאפשר לסמוך עליהם. הם לקחו את המקום בהרכב מהשחקנים הוותיקים וכל עוד ישחקו טוב – הם ימשיכו לשחק. אנו מתייחסים רק ליכולת".

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי