אוהדי כפ"ס הגיעו לעודד באימון, סוקונה יחזור להרכב

אמאדו סוקונה | אריאל שלום

עשרות הגיעו לאימון המסכם לקראת בית"ר (חמישי, 20:45, ספורט2) ודחפו את השחקנים. החלוץ יחליף את סיסוקו, גטהון במקום פוצ'יבה המורחק. גזל: "יש לנו את הכלים להצליח, בית"ר איכותית מאוד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי שירדה לראשונה העונה אל מתחת לקו האדום, להפועל כפר סבא מחכה מחר (חמישי) משחק לא פשוט בכלל, כאשר תארח את בית"ר ירושלים (20:45, שידור ישיר בספורט2) בידיעה שאסור לה להפסיד אחרי שלא ניצחה כבר ארבעה משחקים – מתוכם הפסידה בשלושה.

מי ששוב יעמוד על הקווים הוא רביד גזל, אשר משמש כמאמן זמני. קשר העבר אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מוכנים לעוד מפגש קשה בליגה הזו. כל משחק דורש מאיתנו להיות דרוכים ומרוכזים. בית"ר קבוצה איכותית מאוד. אבל כמו בכל משחק, יש לנו את הכלים והיכולת לשחק ולהצליח. מול הפועל חיפה היו רגעים בהם שיחקנו טוב ואף כבשנו. אסור לנו להוריד רגל מהגז באף שלב במשחק".

עשרות מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון המסכם אשר נערך היום, עודדו וניסו לדחוף את השחקנים בניסיון לצאת מהמצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה בשבועות האחרונים. בגזרת הפצועים, איתמר ישראלי חזר לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר בשבוע הבא. הקפטן עומר פדידה שב לאימונים חלקיים.

רביד גזל
רביד גזל | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, גזל ימשיך במערך של שלושה בלמים וצפוי לערוך שני שינויים בהרכב. טריקו גטהון, שלא פתח במשחק האחרון, ישוב ל-11 במקומו של ג'ורג' פוצ'יבה המורחק, ובנוסף אמדו סוקונה יפתח בחוד על חשבונו של קרפאלה סיסוקו.

הרכב משוער: מתן זלמנוביץ', טום שלח, סודיק אטנדה, עומר דנינו, טל מכלוף, אביב סולומון, טריקו גטהון, בן רייכרט, מייקל אומואה, קיזיטו, אמדו סוקונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי