צפו בתקציר: 0:1 דרמטי למכבי ת"א על קריית שמונה

האלופה גברה על הצפוניים לאחר שקיבלה פנדל מפוקפק מאוד בתוספת הזמן. דן ביטון כבש (98) מול ברטקוס והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות לאחר משחק רע הצהובים. שער של פרץ נפסל (88). הפער ממכבי חיפה חזר ל-8

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא אומרת נואש. כיממה לאחר סערת הפיטורים של גאורגיוס דוניס, האלופה ניצחה הערב (חמישי) 0:1 דרמטי את קריית שמונה באצטדיון בלומפילד.

בהדרכת פטריק ואן לוון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, מכבי ת"א הציגה הערב את אחד המשחקים החלשים שלה העונה, זאת מספר ימים בלבד לאחר תיקו מאופס נגד בית"ר ירושלים. מלבד בעיטה אחת למסגרת, סיפור המשחק כולו עבור הצהובים התנקז לדקות הסיום.

בדקה ה-88 של המשחק דור פרץ קיבל את הכדור בתוך רחבת החמש של ק"ש, ניצל תרדמת גדולה בהגנה ומצא את הרשת של דז'יוגאס ברטקוס, שלא היה צריך לעבוד עד אותם דקות. השחקנים בצהוב-כחול חגגו עם הקשר, אך שופטי המסך התערבו בשל נדל והשופט הראשי, שניר לוי, פסל את השער.

שניר לוי ברגע הדרמטי של המשחק | אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

עמוק בתוך תוספת הזמן יצאה מכבי ת"א הנואשת להתקפה נוספת, כשבמהלכה מתן חוזז פרץ לתוך הרחבה של ק"ש ונבלם על ידי אמיר בן שמעון. השופט, שעמד קרוב מאוד לאירוע, הראה לקשר מכבי ת"א את הכרטיס הצהוב באופן מידי בשל ההתחזות, אך שופט ה-VAR, דניאל בר נתן זימן את לוי למסך כדי לבחון את המהלך שוב. לאחר הצפייה, מכבי ת"א קיבלה פנדל מפוקפק מאוד, דן ביטון הפציץ את הכדור לרשת וניצח את המשחק.

שחקן קריית שמונה מאוכזב | אריאל שלום
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

הרכבים

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, לואיס הרננדס, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה (דן ביטון, 69), דור פרץ, איילון אלמוג (טל בן חיים, 69), יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, יובל לוין, עידן נחמיאס, אורי דהן, אדריאן רוצ'ט (רועי קהת, 69), אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו..

שחקני מכבי תל אביב, שחקני קריית שמונה | אריאל שלום
פטריק ואן לוון | אריאל שלום

מהלך המשחק

דקה 4, איום ראשון במשחק: ק"ש הייתה הקבוצה המסוכנת יותר בדקות הפתיחה, בראון ניסה למצוא את הרשת מ-16 מטרים לאחר שלוסיו איים לפניו.

דקה 27, מכבי ת"א בהתקפה: אלמוג קיבל כדור טוב מפשיץ' אך בעט כדור חלש לידיים של ברטקוס. בן שמעון הכשיל את החלוץ במהלך הבעיטה, אך שופטי הווידאו החליטו שזה לא היה מספיק בשביל פנדל.

דקה 45, סיום המחצית הראשונה: שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה לאחר מחצית רעה מאוד.

איתן טיבי | אריאל שלום
קובי רפואה, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

מחצית שנייה

דקה 57, התקפה מסוכנת של מכבי ת"א: סבוריט מסר ליונתן כהן בעומק הרחבה, הכוכב של הצהובים בעט בעוצמה לעבר השער אבל הכדור נעצר בגופו של פשיץ'.

דקה 74, איום נוסף של מכבי תל אביב: הכדור הגיע לקנדיל אחרי מצב נייח, הבעיטה של המגן הלכה לעבר היציעים.

דקה 80, בעיטה ראשונה למסגרת של מכבי ת"א: בתום דקות רבות של תסכול, יונתן כהן שלח כדור שטוח לעבר השער, אך ברטקוס הציל.

דקה 88, שער נפסל למכבי ת"א: דן ביטון נגח כדור שנחת ברגליים של פרץ, הקשר היה לבדו בתוך רחבת החמש וכבש. לאחר בדיקה של המהלך, שופטי המסך זיהו נבדל של כובש השער והגול נפסל.

הקשר חגג מהר מדי | אריאל שלום

דקה 98, 0:1 למכבי ת"א: איזו דרמה! חוזז ספק הוכשל ברחבה על ידי בן שמעון, כאשר שחקנה של מכבי ת"א גם ספג כרטיס צהוב על התחזות. שופטי ה-VAR התערבו שוב, קראו לשופט שניר לוי להסתכל שוב, ופנדל נשרק לטובתה של מכבי ת":א. דן ביטון בעט לרשת וניצח את המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי