בריבו: "אין לדעת מה יהיה עד סוף העונה, מקווה לשחק באירופה"

לאחר שכבש שער ניצחון בתוספת הזמן נגד הפועל ב"ש, חלוץ מכבי פ"ת ל-103FM: "כבר בבוקר המשחק הרגשתי שאני אבקיע. ביני לבין עבדה יש חיבור נהדר". עתידו: "יש אנשים שמטפלים בזה. נראה מה יהיה בהמשך"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה אמש (רביעי) ניצחון 1:2 דרמטי נגד הפועל באר שבע, כאשר תאי בריבו כבש בתוספת הזמן של המשחק והעניק למלאבסים שלוש נקודות חשובות. לאחר הרגע הגדול שלו, החלוץ התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תחושותיו לאחר המשחק.

האזינו לראיון המלא

"כמה אני מאושר? כמובן ש-10, גם גול וגם ניצחון אז בכלל" אמר בריבו בפתח דבריו. "חושב שנגד מכבי חיפה פתחנו טוב ואז הלכנו אחורה, בערך בדקה ה-30. יכול להיות שנבהלנו כי קיבלנו גול במשחק, אבל גם ב"ש קבוצה טובה מאוד. פשוט המשחק אתמול היה טוב יותר שלנו, גם כבודדים וגם כקבוצה".

"את האמת, כבר אתמול בבוקר הרגשתי שאני הולך להבקיע שער, למרות שידעתי שאני לא בהרכב. כל הקבוצה שלנו מפרגנת על המגרש, ולי וליאל עבדה יש חיבור טוב כשאנחנו משחקים ביחד. שנינו מהירים וידעתי שאם הוא ייתן לי את הכדור במתפרצת, אני אבקיע".

בריבו. "כבר אתמול בבוקר הרגשתי שאני אבקיע" | ברני ארדוב

לגבי עתידו בקבוצה, חלוץ מכבי פ"ת הוסיף: "בעזרת השם, אני מקווה לשחק באירופה. אי אפשר לדעת מה יהיה. עד סוף השנה הכל יכול להיות. אני נותן לאבא שלי ולסוכן שלי לטפל בעתיד שלי, כי אחרי זה אני לא אהיה מרוכז במגרש. יש לי את האנשים שמטפלים בעתיד שלי בשבילי".

"להמשיך במכבי פ"ת? אני יודע שאבי לוזון מאוד אוהב אותי ואני יודע שדיברו עם הסוכן שלי ולאבא שלי לגבי חוזה. אני גם יודע שאין לי הצעות כרגע. נראה מה יהיה. כרגע אני אוהב את המקום שאני נמצא בו" סיכם החלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי