"מתייחסים ל-VAR כמו למונה ליזה, זה היה 100% פנדל"

מונדר חאלילה, דובר בני סכנין תקף את שיפוט המסך ברדיו 103FM: "לא רק נגד הפועל ת"א, גם נגד אשדוד ומכבי ת"א סבלנו בגלל השיפוט". לגבי חיזוק: "צריך לחזק את ההגנה"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין לא הצליחה לברוח מהתחתית לאחר הפסד מאכזב לנועלת הטבלה הפועל תל אביב באצטדיון דוחא, אך למרות האכזבה המקצועית, במועדון מתרכזים בעיקר בשיפוט לאחר פנדל שנפסל על יד ה-VAR בתוספת הזמן. דובר הקבוצה, מונדר חאלילה, דיבר על הנושא ברדיו 103FM וטען כי מדובר במגמה נגד סכנין.

מונדר חאלילה פתח את דבריו: "לא היינו טובים במחצית הראשונה, במחצית השנייה הפועל תל אביב נתנו את הכל על כר הדשא. אבל ההפסד הוא לא הדבר המרכזי, העניין הוא שיש נקודה שחוזרת על עצמה יותר מדי פעמים. מסתכלים על ה-VAR כדי תיבת קסמים או למונה ליזה, הפכו את ה-VAR למטפורות כאלו, זה 100 אחוז היה פנדל. אנחנו סובלים מה-VAR הזה בצורה מכאיבה. יש הרבה פרשנים שראו אמרו שהיה פנדל, וגם נגד אשדוד היה שער חוקי לחלוטין ומול מכבי תל אביב ספגנו שער שהיה צריך להיות בנבדל".

אבל גם ללא ההחלטה הייתם צריכים לנצח את הפועל תל אביב: "אני לא אדבר על הפן המקצועי, יש לזה אחראי אחר, המאמן שלנו ניסו אביטן, ויש לו את הכבוד לתת את כל התשובות בנושא הזה. אני אישית ראיתי מחצית שנייה ברמה גבוהה מאוד. וזה נכון שהפועל תל אביב הגיעו למצבים, אבל זה היופי בכדורגל. אבל צריך לעשות דיון מעמיק בקשר ל-VAR, ולראות אם היא בכלל משקפת את המציאות".

יגיע חיזוק בינואר: "אם אתה שואל אותי צריך לשפר את ההגנה. לא יודע אם מגן או בלם, בכל מקרה צריך חיזוק לחלק האחורי של סכנין".

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי