אווירה קשה בקריית שמונה: "נמאס לנו שמרסקים אותנו"

ARS_8811 |

לאחר ההפסד 1:0 הטראגי למכבי תל אביב, דיכאון במועדון הצפוני: "נפסיד רק על הדשא. נעשה הכל כדי לעצור את מה שקורה מולנו". שרצקי: "השופטים דופקים אותנו". לוסיו ספג: "צריך להשתפר לפני שיהיה מאוחר"

(גודל טקסט)

דיכאון גדול והרבה דמעות. כך אפשר לתאר את האווירה ששררה אתמול (חמישי) בחדר ההלבשה של קריית שמונה בתום ההפסד 1:0 הטראגי למכבי תל אביב. הצפוניים נכנעו במשחק לאחר החלטה שנויה במחלוקת של צוות השיפוט, אשר העניק לאלופת המדינה פנדל מפוקפק עמוק בתוך תוספת הזמן, ובכך הביא להפסד חמישי ברציפות של ק"ש בליגה.

צפו בתקציר: פנדל מפוקפק נתן למכבי ת"א 0:1 על ק"ש

בקרב כל אנשי המועדון הביעו כעס רב וכאב לאור ההשקעה של הבעלים איזי שרצקי בשנים האחרונות. גורם בקבוצה אמר: "כבר נמאס לנו שמרסקים אותנו. אנחנו יכולים להפסיד אבל רק על הדשא. נצטרך לבצע את כל הפעולות האפשריות בכדי לעצור את זה".

שרצקי, שעד עתה ניסה לא להתייחס לשופטים, נשבר אתמול והצהיר כי אינו מתכוון להתייצב למשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא. "השופטים דופקים אותנו ואף שלחנו פנייה בנושא. כנראה שלאף אחד לא אכפת אז לא צריך" אמר הבעלים בזעם.

השופט שניר לוי. "כבר נמאס לנו שמרסקים אותנו" | אריאל שלום

אגב, בין השאר שרצקי גם אמר לחלק מאנשי קריית שמונה כי הוא לא מעוניין שקבוצתו עוד תופיע במסגרת הליגה כאשר הוא מחויב לשלם את שכרם של כל עובדי המועדון. באיגוד השופטים אף הודו בטעות במשחק הזה ולא מן הנמנע כי במהלך היום תיערך שיחה בין ראשי איגוד השופטים לשרצקי בכדי ללבן את הנושא.

מבחינה מקצועית, בקבוצה של קובי רפואה הביעו שביעות רצון ממשחק ההגנה, זאת לאחר שהשחקנים עמדו בתוכנית הטקטית של מאמנם וסגרו כמעט לחלוטין את כל ההתקפות של מכבי תל אביב, אך לבסוף קרה מה שקרה.

מצד שני, מי שקיבל ביקורת היה החלוץ הברזילאי לוסיו, שהמשיך להציג יכולת פושרת. "הוא צריך להשתפר לפני שזה יהיה מאוחר מדי עבורו", אמרו במועדון. לקראת המשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא, אשר ייערך ביום שני, ינסו בקריית שמונה להכשיר את המגן דור אלו והקשר סאקו טורה, שלא נכללו אמש בסגל.

איזי שרצקי
שרצקי. "השופטים דופקים אותנו" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי