ביש מזל: פלקושצ'נקו נפצע שוב ויחמיץ את הפועל חיפה

מקסים פלקושצ'נקו | אריאל שלום

קשר הפועל חדרה רק התאושש מהפציעה והיה אמור לעלות בהרכב מול האקסית בשבת (17:00, ספורט1), אך סובל מכאבים בברך ושוב ייעדר. מימר מתלבט בין אודה לגוזלן ובין מסיקה לאברמוב

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה שתי תוצאות מצוינות מבחינתה בשני המשחקים האחרונים – 1:1 מול מ.ס אשדוד ו-1:2 על מכבי נתניה. מחר (שבת) לקבוצה מצפה מפגש לא פשוט נוסף, הפעם מול הפועל חיפה (17:00, שידור ישיר בספורט1). במועדון מבינים כי למרות התקופה הטובה יחסית, הקבוצה עדיין מסובכת בתחתית והמטרה היא לצאת עם נקודות מסמי עופר מול חניכיו של חיים סילבס – שמגיעים אחרי שני ניצחונות.

מקסים פלקושצ'נקו, שלא שיחק בששת המחזורים האחרונים בשל פציעה (חזר במחזור שעבר לסגל אך לא שותף), היה אמור לרשום קאמבק ולפתוח בהרכב מול האקסית מהכרמל. לצערו של הקשר, שחזר רק לאחרונה לאימונים מלאים, הוא נפצע שוב בברך וייעדר גם מהמשחק הקרוב.

המאמן שרון מימר יחזיר את הקפטן מנשה זלקה אל הספסל, כאשר יאיא מלדג'ה אמור לפתוח במקומו. גם גלעד אברמוב הלוהט, שכבש את שער הניצחון מול נתניה במחזור האחרון, צפוי לשוב ל-11 על חשבונו של ריף מסיקה. כמו כן, קיימת התלבטות בין מרשל אודה לשובל גוזלן בהתקפה, ונראה שהאחרון יקבל את הקרדיט.

שובל גוזלן | שלומי גבאי

מימר אמר לקראת המשחק: "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה מאוד עם סגל מצוין, שהתחזקה בשחקנים איכותיים ונלחמת על הפלייאוף העליון. חיפה נמצאת במומנטום מצוין ובכושר טוב. אנחנו נצטרך לבוא ולהמשיך עם המחויבות והדרך ולא לתת למומנטום להשתנות כדי להתרחק מהתחתית".

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב, עבדאללה ג'אבר, יא יא מלדג'ה, גלעד אברמוב (ריף מסיקה), רודריגו בונגונגי, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן (מרשל אודה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי