גנדלמן ושחף צפויים לפתוח מול מכבי חיפה, אזולאי בדרך החוצה

אחרי ההפסד המאכזב לחדרה, דריכות אצל מכבי נתניה לקראת המשחק מול המוליכה (שבת החל מ-19:45, ספורט4). קניקובסקי, עזרא, מלדה ואז'ובל ינסו להפתיע את ברק בכר, הבלם הישראלי צפוי לעזוב בקרוב

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב להפועל חדרה באמצע השבוע, מכבי נתניה תפגוש מחר (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט4) את המשוכה הכי קשה בליגת העל, מכבי חיפה, למשחק ביתי ותנסה לסיים את הסיבוב הראשון בטעם טוב. המאמן ריימונד אטוולד, אשר ערך רוטציה בשבוע שעבר במשחק מול בני יהודה, צפוי לשמור על מרבית ההרכב, כאשר אלעד שחף שהיה לא רע מול חדרה ימשיך לפתוח.

בחלק האחורי, לאחר האכזבה מאקינסולה אקיניימי, המאמן ההולנדי צפוי להחזיר להרכב את עומרי גנדלמן, שהיה הבלם הפותח לצידו של קליאן ואן דר קאפ במשחקי הפתיחה של הליגה. בחולייה ההתקפית, חן עזרא, יונס מלדה ובן אז'ובל ינסו לעשות בעיות להגנה הירוקה, שנמצאת בכושר טוב וספגה רק שער אחד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה.

בנושא אחר, למרות השער שכבש מול מכבי תל אביב, הבלם דולב אזולאי, שלא זוכה לקרדיט רב השנה, צפוי לעזוב את נתניה או לחילופין לצאת בהשאלה וזאת לאחר שיחה שנערכה לו במהלך השבוע. אזולאי, אשר לא זוכה תחת אטוולד לקרדיט לו זכה אצל ברדה ודראפיץ', מאוכזב גם הוא ממעמדו ושני הצדדים מבינים שעל הבלם לצאת ולצבור דקות משחק או לחילופין לעזוב.

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, עידו וייר, קליאן ואן דר קאפ, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אלעד שחף, אביב אברהם, גבי קניקובסקי, חן עזרא, יונס מלדה, בן אז'ובל.

דולב אזולאי | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי