גולדהאר לשחקנים: "לא אהסס להסיק מסקנות לגבי עתידכם"

אחרי שפיטר את דוניס, בעלי מכבי תל אביב הבהיר לשחקני הקבוצה כי הם לא נקיים מאשמה: "אתם אחראיים למצב, מעכשיו אתם במבחן". בסביבת השחקנים הגיבו לתקרית בין כהן לפשיץ', המאמן היווני נפרד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות פיטוריו של גאורגיוס דוניס ומצבה העגום של הקבוצה בליגת העל, בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר שוחח אתמול (חמישי) עם השחקנים באמצעות אפליקציית זום ונזף בהם בזמן שהם היו בבית המלון בו התאכסנה האלופה לקראת המשחק מול קריית שמונה בבלומפילד.

אחרי שהבין כי חלק משחקני מכבי תל אביב לא היו מרוצים מעבודתו של דוניס, גולדהאר הבהיר במהלך השיחה שערך עמם כי הם אינם נקיים מאשמה. "גם לכם יש אחריות גדולה למצב שבו אנחנו נמצאים. מעכשיו כולכם במבחן ולא נהסס להסיק מסקנות נוספות. אני מצפה מכם לשיפור מיידי ביכולת", אמר הבעלים.

בנושא אחר: בסביבת השחקנים התייחסו לתקרית בין אלכסנדר פשיץ' ליונתן כהן, שהרגיז את הסרבי לאחר שהעדיף לבעוט מזווית קשה במקום למסור לו במהלך המשחק מול קריית שמונה. "מקרים מהסוג הזה קורים בכדורגל גל הזמן", סיפרו והבהירו: "ליוני הייתי אלפית שניה לחשוב, זה חלק ממשחק, הכל בסדר". בקבוצה הוסיפו וטענו כי כי התקרית הסתיימה ולא קיימת שום מתיחות בין השניים.

מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר | דני מרון

אחרי ה-0:1 הדרמטי אמש על קריית שמונה, תחת הדרכתו של המאמן הזמני פטריק ואן לוון, דריכות שיא במכבי תל אביב שתקווה להשיג ניצחון שני ברציפות כשתתארח אצל הפועל תל אביב לדרבי הראשון של העונה (שני ב-20:45). לאימון המסכם שייערך מחר צפויים להגיע אוהדי הקבוצה, שינסו להחדיר בשחקנים אש לקראת המשחק החשוב.

בתוך כך: מי שזכה היום למחמאות על יכולתו בשני המשחקים האחרונים הוא הבלם הספרדי לואיס הרננדס, שנמצא במגמת עלייה וסייע לקבוצה לשמור על רשת נקייה פעמיים ברציפות. ומה עם דוניס? המאמן היווני, שימריא למולדתו ביום ראשון, הגיע היום לאימון שנערך לפני הצהריים ונפרד מהשחקנים עם חיבוק ושיחה קצרה.

גאורגיוס דוניס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי