במכבי ת"א חולמים על זהבי, מאות אוהדים הגיעו לאימון לקראת הדרבי

במועדון מבינים את הקושי במהלך, אך יודעים: "חובה להחזיר אותו, אין סקורר". ואן לוון יקיים שיחה עם פשיץ' בעקבות העימות עם כהן. הקהל בטירוף לפני הפועל ת"א, הושלכו אבוקות ורימוני עשן וקרא להחזרת מיכה. צפו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חילופי המאמנים ודבריו של הבעלים מיץ' גולדהאר לשחקנים הביאו את הדריכות במכבי תל אביב לדרגת שיא לקראת הדרבי ביום שני. במועדון בוטחים בפטריק ואן לוון שיהיה האיש הנכון לנווט את הקבוצה מבחינה מקצועית ליציאה מהמשבר הנוכחי. בקבוצה רוצים לחבר ניצחון שני ברציפות כשביום שני תפגוש האלופה את הפועל תל אביב.

מאות אוהדים הגיעו למתחם האימונים בקריית שלום היום (שבת), השליכו רימוני עשן ואבוקות והבהירו שוב לשחקנים עד כמה חשוב לנצח את היריבה באדום. בעונה שעברה, נזכיר, הצהובים ניצחו בכל ארבעת הדרבים ולא ספגו ולו פעם אחת. מעבר לכך, הקהל קרא להחזיר את הקשר דור מיכה.

צפו באוהדי מכבי ת"א לקראת הדרבי:

קריאות עידוד לדור מיכה

במועד ההעברות שייפתח ב-10 בינואר יחלו השינויים בסגל והשם שהכי רוצים לראות במכבי תל אביב הוא ערן זהבי. מדובר במהלך שיהיה מורכב מאוד להוציא לפועל, אולם לכל מקבלי ההחלטות במועדון ברור כי החזרתו של מספר 7 היא אולי הפתרון היחיד למצבה של הקבוצה ולחזרה למאבק על האליפות, כאשר גם בסביבת השחקנים מעבירים למועדון מסרים שינסו לקדם את המהלך.

"החזרת זהבי מתבקשת. ערן היה שותף לתקופה הגדולה ביותר של מכבי תל אביב, חיבר את השחקנים ובהנהגתו כולם התקדמו ופרחו מקצועית", אמר גורם בסביבת השחקנים. "אין למכבי תל אביב סקורר, היא כמעט ולא בועטת לשער וכל משחק נראה לחוץ. חזרה של זהבי לסיים את הקריירה שלו בצהוב היא בגדר חובה".

במחנה של האלופה האמינו כי החתמת אלכסנדר פשיץ' תעשה את העבודה בעמדת החלוץ המרכזי, אך הסרבי לא מוצא את הרשת במחזורים האחרונים. למרות זאת, שילוב שלו עם זהבי עשוי להוות פתרון עבור ואן לוון, כך מאמינים בקבוצה. הכדור נמצא כמובן אצל גולדהאר, שבהוראה מקנדה או בשיחה עם זהבי יכול להיות זה שיסלול את הדרך לשובו של הסקורר.

ואן לוון. סומכים עליו במכבי ת"א | אריאל שלום

בנושא אחר, במכבי תל אביב מתקשים להבין את התנהלותו של פשיץ' בנוגע לאמירות של מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' כלפיו. פשיץ' בחר להתראיין במולדתו למרות שדראפיץ' התנצל וביקש לערוך עמו שיחת פיוס. גם ההתנהגות של פשיץ' לאחר שיונתן כהן ויתר על מסירה אליו והעדיף לבעוט לשער, במהלך המשחק נגד קריית שמונה, לא התקבלה יפה ובקבוצה יודעים שהסיטואציה הייתה צריכה להיפתר בדלתיים סגורות ולא באמירות של החלוץ על אי רצונו לשתף פעולה עם כהן בהמשך. ואן לוון יקיים הערב שיחת הבהרה בנושא על מנת לוודא שהפרשה ירדה מסדר היום. במועדון נערכים להגעתם של מאות אוהדים לאימון הערב, במטרה להלהיב את השחקנים לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב שינעל את הסיבוב הראשון של הצהובים בליגת העל.

פשיץ'. לא הבינו את ההתנהלות שלו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי