אבוקסיס ערך אסיפה במשך שעה ורבע. ויטור ו-וארן תורגלו

המאמן יודע כי שני המשחקים הקרובים "ישפיעו על קבלת ההחלטות" והעיר על טעויות בהגנה. עמית ביטון פצוע, שיר צדק בסגל. דור מיכה הוצע, אך במועדון לא ממהרים לקבל החלטה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע יכלה להעפיל למקום השני אם הייתה מנצחת את מכבי פתח תקוה, אבל ההפסד 2:1 הרחיק אותה שוב מהצמרת הגבוהה. במשחק האחרון של הסיבוב הזה, שלו השלכות משמעותיות על נושאים רבים הקשורים לקבוצה, היא תנסה להידבק שוב לצמרת כשתפגוש מחר (ראשון) את בני יהודה (20:30, שידור ישיר בספורט1). יוסי אבוקסיס יודע שבמועדון יחזקו את הקבוצה רק אם יביא תוצאות. "שני המשחקים הקרובים חשובים מאוד וישפיעו על קבלת ההחלטות", אמרו במועדון. אולי בשל כך, אבוקסיס ערך היום את מה שכונה על ידי השחקנים כ"אסיפה הארוכה מאז שהגיע למועדון".

האסיפה ארכה שבע ורבע והתמקדה כמובן בבני יהודה, מועדון אותו מכיר אבוקסיס היטב. המאמן העיר לשחקני ההגנה על טעויות במשחק ההגנה והוסיף כי הקבוצה זקוקה לשיפור והסביר איך להימנע מטעויות כמו שקרו במשחק האחרון, אז "הזניחו" לדבריו חלק משחקני ההגנה את החלק האחורי ועלו להתקפה במטרה לנצח את המשחק. "זה קרה בלי מחשבה", היה המסר המרכזי.

מהאימון היום עולה כי המאמן מתכנן מספר שינויים: תומר יוספי יפתח ב-11, בעוד אור דדיה יחזור לעמדת המגן הימני במקום דוד קלטינס. מיגל ויטור יפתח לצד לואי טאהא, בעוד שלגבי עמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות מסוימת. שון גולדברג תורגל בחלק מהאימון ודודי טויטו החליף אותו. גולדברג אכזב את אבוקסיס בגלל המהלך שהוביל לשער הניצחון של פתח תקוה ולכן הוא מתלבט. עמית ביטון שוב לא ייכלל בסגל ומי שיישב על הספסל פעם נוספת הוא שיר צדק, שצפוי לעזוב את הקבוצה אם יגיע בלם.

מיגל ויטור
ויטור חוגג עם ז'וסואה. הבלם חוזר | אודי ציטיאט

במועדון טוענים כי דור מיכה הוצע להם לקראת חלון ההעברות, אך בשלב זה לא ממהרים לקבל החלטה. הסיבה: למיכה יש עוד הצעות מאירופה וגם אם יחזור לישראל לא בטוח שיבחר בבאר שבע, מאחר והוא ממתין שאולי ההחלטה של מכבי תל אביב תשתנה. 

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא, שון גולדברג (דודי טויטו); מריאנו בריירו, ז'וסואה, מרסלו מלי (תומר יוספי), סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה; אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי