עטר, דגני וביטון לא הגיעו לאימון. בבית"ר טוענים: קיבלו חופש

אלירן עטר, אוראל דגני | דני מרון

השלושה לא התאמנו, פלייטר וקונטה דיווחו על כאבים בברך ולא עלו לכר הדשא, גם בן חיים שסובל מרגישות בגב בספק לאשדוד. בתחילת השבוע: במועדון יעשו ניסיון אחרון לפנות לאצילי

(גודל טקסט)

אלירן עטר, אוראל דגני ואורן ביטון לא הגיעו לאימון הערב שערכה בית"ר ירושלים לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט2) במועדון טוענים כי השלושה קיבלו חופש מסלובודן דראפיץ' ושי ברדה לאור העומס שחל עליהם במשחקים האחרונים. "היה אמור להיות יום חופש, אבל בגלל ההפסד הוחלט על אימון, כך שזה בסדר שחלק מהשחקנים לא יגיעו", אמרו בבית"ר.

אולם, בנוסף להיעדרות של השלושה, נראה כי מכת הפציעות לא עוזבת את בית"ר. טל בן חיים לא התאמן בשל רגישות בגב, חלאופילו פלייטר לא התאמן בטענה שכואבת לו הברך וגם אנטואן קונטה התלונן על כאבים באזור הברך והתאמן בחדר הכושר. עידן ורד התאמן גם הוא בנפרד בטענה לפציעה.

בבית"ר טוענים כי מיכאל אוחנה שכבר התאמן אתמול – חוזר לעצמו ומקווים שיוכל לשחק מחרתיים. זו הסיבה שבגללה במועדון מעכבים את המגעים עם דור מיכה. בתחילת השבוע ייעשה ניסיון אחרון לשכנע את עומר אצילי לשוב לבית וגן, אם כי במועדון יש מי שסבור שהוא כבר קיבל את ההחלטה לשחק במכבי חיפה.

אצילי. ניסיון אחרון לצרפו ייעשה השבוע | האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי