בבית"ר יודיעו לשחקנים: לא נשחרר עוד ישראלים. אוחנה התאמן

פרט לאיינבינדר, בקבוצה מהבירה לא רוצים מהפכות. אופטימיות לגבי חזרת הקשר, שערך אימון מלא ולא נראה זכר לרגישות בשריר. וגם: על ההכנות המתבשלות לקראת ינואר והשחקנים הצעירים שמועמדים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים יודיעו לסוכנים המנהלים מגעים לקראת ינואר כי לא ישחררו שחקנים ישראלים נוספים פרט לדן איינבינדר. ההודעה מגיעה על רקע ניסיון של מספר סוכנים לייצר עסקאות לקראת החלון. "אין לנו שום סיבה לשחרר עוד שחקנים מלבד דן. הסגל קצר, הקבוצה לא מספיק טובה. אנחנו צריכים לחזק, לא לשחרר", אמר היום גורם בכיר בקבוצה.

בקבוצה מאמינים שיצליחו לצאת מהמצב הנוכחי לאחר החיזוק. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה רוצים את עומר אצילי ובכוונת בית"ר לערוך שיחה נוספת עם סוכניו כדי לבדוק האם הוא אכן סגר את תנאיו במכבי חיפה או שאפשר לצרפו. אם אצילי לא יגיע, בית"ר תביא שחקן זר, שיהיה השישי לבינתיים, לעמדה הזאת.

בלי קשר לסגל הישראלים, בית"ר תשחרר שחקנים מסגל הזרים שלה. מלבד דיוגו ורדסקה, אם מתאסויניו לא יחזור לפעילות בקרוב, וכרגע שהוא לא יחזור (נשלח לבדיקת MRI בברזיל לאחריה יוחלט מה יעלה בגורלו), בית"ר תנסה להשאילו. אם אחד מהם יעזוב, המאמנים עשויים לבקש עוד שחקן זר לאחת מעמדות ההגנה – בלם או מגן שמאלי. כפי שפורסם השבוע בספורט1, שלושה שחקנים צעירים נמצאים על הכוונת לינואר: הבלם עידן נחמיאס, הקשר אופק ביטון והחלוץ רז טוויזר. בית"ר נוטה להביא אחד מהם, כשהיא יודעת שבלם קריית שמונה מחוזר גם במכבי תל אביב.

"הלכו מכאן תשעה שחקנים, ומתוך מי שנכנס לסגל, אחד שחזר מפציעה (מיכאל אוחנה) ואחד שהגיע (מתאוסיניו) לא ממש משחקים", אמרו בקבוצה. למרות הדברים האלה, ישנה אופטימיות לגבי אוחנה. עד אתמול סברו בקבוצה שיחזור למשחק מול הפועל חיפה בשבת הבאה, אך היום השלים הקשר אימון מלא ולא נראה שיש זכר לרכישות בשריר הירך האחורי ממנה הוא סובל. אם גם מחר (אימון ערב) ומחרתיים (אימון מסכם בבוקר) הוא יתאמן, הוא ייכלל בסגל למשחק. 

מיכאל אוחנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי