צרות להפועל חיפה: גם נחמיאס חיובי לקורונה

לאחר שנמצא כי הקפטן מלול נדבק בנגיף, בשעות הערב קיבלו האדומים-שחורים את התוצאות לגבי המגן השמאלי, שהיה בסגל בתיקו נגד חדרה, לאחר שהתלונן על איבוד חוש הטעם

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:0 המאכזב מול הפועל חדרה, שעצר רצף של שני ניצחונות, הפועל חיפה התבשרה הבוקר (ראשון) שדור מלול חיובי לקורונה. המגן, שלא חש בטוב בסוף השבוע, עבר בדיקה בה נודע כי הוא נדבק בנגיף. כזכור, מלול נותר אתמול מחוץ לסגל וצפה בחבריו מביתו. לאחר הקפטן, גם המגן השמאלי רז נחמיאס, שהיה בסגל למשחק אמש, הבוקר חש ברע ואף התלונן על איבוד חוש הריח. מיד לאחר מכן הוא נשלח בדחיפות לבדיקה והערב קיבל תשובה שגם הוא חיובי.

בחזרה למשחק. מצד אחד, במועדון התאכזבו מהחלק ההתקפי, שלא הרבה לייצר מצבי הבקעה במהלך ההתמודדות. מצד שני, האדומים-שחורים שמרו על רשת נקייה בפעם השנייה ברצף ושאבו מכך עידוד. "הייתה לנו בעיה במשחק ההגנה ועבדנו על זה" הודו בקבוצה.

הבעלים יואב כץ הוסיף ושיבח את משחק ההגנה לאחר המשחק: "לא יכול לבוא לשחקנים בטענות כי הם עבדו קשה וזה לא פשוט לשחק שלושה משחקים בשבוע. בכלל, אני חושב שהיה קשה לשחק במזג אוויר לא פשוט כמו שהיה נגד חדרה וחששנו שזה יגרום לעוד פציעות אצלנו. לכן ניסינו להישמר כמה שיותר".

אלמוג בוזגלו | שלומי גבאי

בשלב זה, במועדון מקווים כי שבוע החופש הקרוב, עד למשחק הבא נגד בית"ר ירושלים, יביא לחזרתם של הקשר לירן סרדל וגם החלוץ וויליאם אגאדה, שחזר לאחרונה לאימונים מלאים עשוי להיות בסגל כבר במשחק הבא.

מי שעתידו כרגע לא ברור הוא החלוץ קיים גאנם, שכידוע משחק בתקופה האחרונה עם קרע ברצועה הצולבת ולאחרונה אף הרגיש כאבים בברכו. גאנם ינסה לעבור הליך שיקום בשבוע הקרוב ובהפועל חיפה קיים חשש שייעדר תקופה ארוכה.

במידה שגאנם אכן לא יחזור בקרוב, בחיפה יתחילו בחיפוש אחר חלוץ זר לקראת פתיחת מועד העברות של חודש ינואר. מי שעוד צפוי לעזוב בקרוב הוא בר כהן, שהגיע כמושאל ממכבי תל אביב. הקשר מעוניין לקבל דקות משחק ועשוי לעבור לבית"ר תל אביב/בת-ים.

וויליאם אגאדה
אגאדה. צפוי לחזור לסגל | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, המנהל הטכני של המועדון, יניב כהן, הודיע על התפטרותו. כהן הגיע בתחילת העונה ממחלקת הנוער של מכבי חיפה והיה אמור לשמש כמנהל בתפקיד דומה בהפועל חיפה. בין היתר, הוא יועד לעזור לקבוצה בגיוס ספונסרים. לאחרונה הודיע לכץ כי אינו מעוניין להמשיך ולעבוד במועדון. הבעלים עצמו טרם הגיב למכתב ההתפטרות וביקש מכהן לשקול שוב את הנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי