נס רפואי? גאנם לראשי הפועל חיפה: "לא מרגיש כאבים ברגל"

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל באר שבע

החלוץ שסובל מקרע ברצועה הצולבת ינסה להתאמן לקראת סוף השבוע. כרגע הוא רוצה להימנע מניתוח. "האבחנה הרפואית הראתה שהרגל שלו חזקה, נחליט על הטיפול עד לשבוע הבא", אמרו במועדון. ממן ישוחח שוב עם כץ

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הודיעה בשבוע שעבר שהחלוץ החדש, קייס גאנם, שטרם הספיק לערוך כמובן הופעה רשמית במדי הקבוצה, סובל מקרע ברצועה הצולבת. גם הבחנה נוספת קבעה זאת. אולם, בימים האחרונים הצהיר החלוץ פעם אחר פעם כי אינו סובל מכאבים.

"אני לא מרגיש כאבים ברגל", אמר החלוץ לצוות המקצועי. גאנם עורך בימים אלה אימוני ריצה ולקראת סוף השבוע ינסה להתאמן כשכרגע הוא רוצה להימנע מניתוח שיגרום לו להיעדרות של חצי שנה. גורם במועדון סיפר: "הוא עבר אבחנה רפואית שהראתה שהרגל שלו חזקה וההחלטה לגבי אופן הטיפול תתברר עד השבוע הבא".

היום (שני) תקיים הקבוצה משחק אימון נוסף מול הפועל חדרה שיהווה מבחן אחרון לקראת החזרה בליגה בשבת הקרובה נגד מכבי פתח תקווה (16:15). הקבוצה מהכרמל פתחה את העונה, כזכור, עם הפסד 1:0 לבית"ר ירושלים ובהמשך סיימה בתיקו נגד עירוני קריית שמונה.

קייס גאנם מול איתן טיבי. נס רפואי? | דני מרון

המאמן חיים סילבס ערך אתמול שיחה נוספת עם הבעלים יואב כץ והצהיר כי מעוניין לצרף את הקשר חנן ממן (אישר את רצונו לחזור) ואת המגן יהב גורפינקל. המגן עדיין נמצא בשיחות עם מכבי חיפה שדורשת ממנו להאריך חוזה ורק אז לצאת בהשאלה ואילו גורפינקל מסרב. ממן צפוי לערוך שיחה נוספת עם כץ בכדי להחתימו עוד בשבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי