שביעות רצון בחדרה: "לפני חודש היינו מפסידים משחקים כאלו"

למרות שסיימו ב-0:0, בשרון היו מרוצים מהנקודה שהושגה נגד הפועל חיפה: "כולם רואים היום את ההתקדמות של קבוצה". לקראת חלון ההעברות, מלדג'ה ובונגונגי עשויים לעזוב, המגן רז נחמיאס על הכוונת של מימר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה השיגה אתמול (שבת) נקודה באצטדיון סמי עופר לאחר שסיימה ב-0:0 נגד הפועל חיפה, במשחק בו הקבוצה מהשרון יצאה מעודדת. פתיחת העונה הרעה של שרון מימר כבר נשכחה, ואמש הוא ספר משחק שישי ברצף בו הוא לא הפסיד.

מלבד הנקודה, במועדון עצמו היו גם מי שחשבו כי חדרה הייתה יכולה גם לנצח את המשחק, אך מצד שני גם חיפה הגיעה למצבי הבקעה מסוכנים מאוד ליד השער של רובי לבקוביץ'. "לפני חודש, היינו מפסידים משחקים כאלו והיום כולם רואים את ההתקדמות של חדרה" אמרו בקבוצה והוסיפו: "עם חיזוק נכון בינואר, נישאר בליגה".

בקבוצה אומנם החליטו להעלות הילוך במועד ההעברות של חודש ינואר רק לאחר המשחק מול מכבי חיפה, אך בינתיים בשרון העלו את שמו של מגן הפועל חיפה, רז נחמיאס, כמועמד להצטרף לחדרה. השחקן עצמו אינו מקבל לאחרונה דקות משחק בכרמל ויבקש לעזוב את הקבוצה.

נחמיאס. יגיע לחדרה בינואר? | מאור אלקסלסי

הרצון להתחזק בעמדת המגן השמאלי הגיע גם בשל העובדה שהמגן עבדאללה ג'אבר נפצע במשחק אתמול והחשש שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ג'אבר צפוי להיעדר לפחות שבועיים ובחדרה מבינים כי יצרכו גיבוי לעמדתו.

מעבר לכך, נראה שהקבוצה גם תבצע שינוי בחלק מהשחקנים הזרים כאשר יאיא מלדג'ה ורודריגו בונגונגי עשויים לעזוב כבר בחודש הקרוב. שחקן נוסף שנעדר אתמול וככל הנראה לא ישחק גם במשחק הבא הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו.

בונגונגי. עשוי לעזוב את חדרה בינואר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי