בנתניה הודו: "היינו יכולים לחטוף חמישייה בחצי הראשון"

תסכול אצל היהלומים לאחר ההפסד לחיפה. במועדון הסבירו את ההצבה של שחוביץ' כבלם: "שיחק בתפקיד הזה בנבחרת הצעירה של סרביה". בקבוצה צפויים לצרף לפחות בלם אחד, שיפור במצבו של אלמוג כהן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה מההפסד אתמול (שבת) 2:0 למכבי חיפה במשחק שסגר את הסיבוב הראשון עבור היהלומים. עוד לפני שריקת הפתיחה ידעו במועדון שמדובר במשוכה קשה במיוחד, אך גם הם לא ציפו למשחק כל כך רע של הקבוצה במחצית הראשונה.

תוך 20 דקות נקלעו היהלומים לפיגור כפול, כאשר המאמן ריימונד אטוולד ערך לא פחות משלושה חילופים בחצי השעה הראשונה. שיחת היום במועדון הייתה אותם חילופים והעובדה כי ההולנדי לא פתח עם בלם טבעי (שלושה בלמים המתינו על הספסל) וללא קשר אחורי הגנתי כשאלעד שחף הוצב בהרכב ויובל שדה התחיל על הספסל.

בנתניה ניסו להדוף את הביקורות והסבירו את ההצבה של הסרבי: "ריימונד ראה שבמשחקי נבחרת סרביה הצעירה זלאטן שיחק שלושה משחקים ברצף בתור בלם. זאת הסיבה שהוא ניסה אותו בתפקיד הזה. זה לא משהו שהוא זר לו". שחף, שהוחלף עוד במהלך המחצית הראשונה, יצא בעקבות פציעה כאשר כבר בחימום הוא התלונן על רגישות ברגלו אך לא היה מוכן לוותר על המשחק.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"במחצית הראשונה היינו יכולים לקבל חמש חתיכות" הודו במועדון. "מצד שני, היו גם כמה משחקים העונה שבהם אנחנו היינו צריכים להבקיע חמישה שערים" התגוננו. "לא שיחקנו טוב, אבל וצריך לזכור שזה היה נגד הקבוצה הכי טובה בליגה".

בכלל, החלק ההגנתי של נתניה, שצברה רק נקודה אחת יותר מהסיבוב הראשון בעונה שעברה, ממשיך להטריד, כאשר גם דולב אזולאי וגם אקינסולה אקיניימי, שלא שותף, צפויים לעזוב בינואר כשבנתניה יצטרכו להתחזק לפחות בבלם אחד.

הבשורות הטובות היחידות מגיעות מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, כשהטיפול בתאי הלחץ שהוא עובר כדי להקל על הפציעה בשריר האחורי עובד והקפטן מספר על הטבה בשריר והוא עשוי לחזור מוקדם מהצפוי.

בשבוע הבא נתניה תארח את הפועל באר שבע בפתיחת הסיבוב השני, כאשר מלבד הקפטן שייעדר, גם הקשר אביב אברהם לא יהיה בסגל עקב הכרטיס הצהוב החמישי שספג במשחק הקודם מול הפועל חדרה.

אלמוג כהן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי