מכת היעדרויות באשדוד: "נגיע לטדי במטרה לנצח את בית"ר"

בן שמעון יסגור את הסיבוב הראשון בירושלים (שני החל מ-19:45, ספורט2), אך ייאלץ להסתדר ללא אוואני הפצוע וגורדנה המוצהב. גם בן זקן ויחזקאל בספק, אבל במועדון רגועים: "נשחק את הכדורגל שלנו"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המאכזב להפועל חיפה, מ.ס אשדוד תנעל מחר (שני) את הסיבוב הראשון בליגת כשתתארח אצל בית"ר ירושלים ירושלים (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט2) ותקווה לשוב למסלול הניצחונות.

בימים האחרונים עסק הצוות המקצועי של אשדוד בהחזרת האמונה והביטחון לשחקנים, איתם נערכו שיחות אישיות וקבוצתיות, כשהמסר הוא שהקבוצה מסוגלת לשוב למסלול הניצחונות כבר במשחק בטדי.

מבחינה מקצועית, המאמן רן בן שמעון ייאלץ לסתדר ללא הבלם טימותי אוואני, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש. אם לא די בכך, אתמול נטש החלוץ שגיב יחזקאל את האימון בשל מתיחה במפשעה והוא נמצא בספק למשחק.

טימותי אוואני, ננאד סבטקוביץ' | לירון מולדובן

שחקן נוסף שעלול להיעדר הוא הקפטן החולה טום בן זקן וההחלטה לגביו תתקבל לקראת המשחק. מי שלא יעמוד לרשות בן שמעון בוודאות הוא הקשר המצטיין רועי גורדנה, שיחמיץ את ההתמודדות בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

הבשורה המעודדת מגיעה מכיוונו של הבלם ננאד סבטקוביץ', שהתאושש ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי וישוב להרכב. בשל מכת ההיעדרויות: זוהר זסנו, גילי כהן, פראס אבו עקל ויעקב בריהון נמצאים בתמונת ההרכב של בן שמעון.

"מ.ס אשדוד באה העונה לכל מגרש במטרה אחרת – לנצח. הכדורגל שלנו הוא התקפי ויצירתי בכל מערך ונגד כל יריבה. אנחנו רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון שיעניק לנו הרבה ביטחון ואמונה לקראת המשך העונה", הבהירו באשדוד.

רן בן שמעון | לירון מולדובן

הרכב משוער, מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו (טום בן זקן), גילי כהן, ננאד סבטקוביץ', עומרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, פראס אבו עקל, שלומי אזולאי, חמודי כנעאן (שלו הרוש), יעקב בריהון (פהד באיו), דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי