דראפיץ' וברדה זימנו 22 שחקנים. הסיבה: קונטה ופלייטר בספק

שני שחקני בית"ר ירושלים ערכו אימון כמעט מלא לקראת אשדוד (שני החל מ-19:45, ספורט2) אבל מתלוננים על כאבים בברך. אם יהיו כשירים, יפתחו. בשורות טובות: אוחנה חוזר לסגל. לירן רוטמן יסופסל, ורד יפתח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ערכה היום את ההכנות האחרונות למשחק מול אשדוד (שני החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט2). בניגוד למשחקים הקודמים, בסיום האימון הודיע הצוות המקצועי לשחקנים כי 22 שחקנים יזומנו למשחק. הסיבה: אנטואן קונטה וחלאופילו פלייטר ערכו אימון כמעט מלא, אבל הם עדיין מתלוננים על כאבים בברך ורק מחר יתברר אם יוכלו לשחק. כך או כך, טל בן חיים הבלם ייעדר מהמשחק בשל רגישות בגב ולבית"ר, נכון לעכשיו, אין בלם מחליף בסגל. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של מיכאל אוחנה, שיהיה בסגל. עידן ורד יפתח בהרכב.

"כל משחק קורה אותו דבר, יש תחושה שכל הסגל חוזר ואז מתחילות הפציעות", אמרו בבית"ר. דראפיץ' וברדה ערכו אסיפה לקראת המשחק, אבל טרם ידעו לומר לשחקנים באיזו שיטה מבין השתיים ישחקו, כיוון שהדבר תלוי גם בפלייטר. לירן רוטמן יירד לספסל בעקבות יכולתו במשחק האחרון, בעוד שעלי מוחמד ואביאל זרגרי יפתחו יחד.

דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "ניתן לראות שהליגה מאוד צפופה אבל אנחנו עדיין רוצים לנצח ולהיות בצמרת. אנחנו גם רוצים להסתכל על חצי הכוס המלאה – שזה אומר לנצח ולהיות קבוצה יותר טובה ממה שהיינו עד עכשיו. אנחנו יכולים להיות שם. עם ניצחון אפשר להיצמד לצמרת וגם דיברנו על זה בחדר ההלבשה עם השחקנים – על זה שצריך להסתכל למעלה ולא למטה".

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

המאמן המשיך: "אני רוצה להאמין שהתקופה הלא טובה עברה. אנחנו בתקופה טובה יותר, אנחנו מבקיעים ומגיעים להזדמנויות. אנחנו רוצים להראות יותר טוב נגד אשדוד, ניראה יותר טוב ממה שהיינו נגד כפר סבא, אז אפשר להיות אופטימיים".

על שילוב שחקנים צעירים: "אף פעם לא הסתכלנו בתעודת הזהות של השחקנים, רק על היכולת של השחקן ומה הוא יכול לתרום לקבוצה. התמזל מזלנו שיש לנו שחקנים כישרוניים בבית"ר כמו שהיו לנו בקבוצות אחרות. אנחנו לא מפחדים לתת להם הזדמנות. אביאל ועוזיאל הם שחקנים כישרוניים ממחלקת הנוער של המועדון ככה שהם מקבלים את הצ'אנס ועד היום אני מאוד מרוצה מההתקדמות שלהם וכל עוד הם יהיו טובים הם ישחקו".

לצד דראפיץ' התייצב זרגרי הצעיר, שאמר: "אני מאוד שמח על הקרדיט שניתן לי מהצוות המקצועי. אני עובד כל יום קשה כדי להוכיח את עצמי, במיוחד באימונים. אני מקווה שאני אמשיך להוכיח ושנביא גם ניצחונות. יש לנו חדר הלבשה שמח, תומך ועוזר. השחקנים המנוסים נותנים טיפים, מכוונים, מדברים איתי כל הזמן. מכאן והלאה כולנו נצטרך לעבוד קשה ביחד ולצאת לדרך חדשה של ניצחונות".

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס (אנטואן קונטה), אור זהבי, אוראל דגני, אורן ביטון; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, עידן ורד, עוזיאל פרדו; ירדן שועה (חלאופילו פלייטר), אלירן עטר.

אביאל זרגרי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי