אביטן אישר את עזיבת הנריקס, לוזון: "איפה כדאי להתחזק? בראש"

אחרי ה-0:0 נגד פ"ת, מאמן בני סכנין הודה: "יש החלטה סופית, מאחלים לו בהצלחה". על התוצאה המאכזבת: "לא מצליחים לשים כדור בשער". יריבו על הקווים: "במשחק כזה צריך לדעת גם לא לספוג. עשינו סיבוב מצוין"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ובני סכנין סיימו הערב (ראשון) את הסיבוב הראשון בתחושת החמצה, תרתי משמע. הקבוצה מאם המושבות קיוותה לחבר ניצחון שני רצוף ולהבטיח את המקום השני ללא קשר לתוצאה בדרבי התל-אביבי מחר, בעוד הצפוניים רצו להתרחק מהתחתית, אלא ששתיהן סיפקו יכולת מאכזבת, לא השכילו לנצל את מעט המצבים שהיו להן ונפרדו ב-0:0 רע.

בסיום המשחק, מאמן בני סכנין ניסו אביטן סיכם: "זה מתסכל אותנו. הבעיה היא שבהרבה משחקים אנחנו יודעים להתגונן כמו שצריך, אבל לא מצליחים לשים את הכדור בשער. גם כשזה במסגרת, זה עדיין לא מספיק".

האם המיקום בטבלה משקף: "קיבלתי את הקבוצה במצב מאוד קשה, במקום האחרון עם מאזן שערים 10:0. הסיבוב הראשון היה בסדר גמור מבחינתנו, הוצאנו נקודות, אנחנו בתוך הליגה וחזרנו למאבק. אני מרוצה בעיקר מאיך שאנחנו נראים וממה שאנחנו מייצרים, כרגע אנחנו לוקים בפעולה האחרונה".

הנריקס עוזב: "אנחנו לא מתנהלים בצורה כזו, אלא בצורה מקצוענית. גם אוסוולדו וגם הסוכן יודעים בדיוק את המצב. הוא בן אדם מקסים ואנחנו רוצים לאחל לו בהצלחה, אבל כבר יש החלטה סופית מבחינתנו ואני מקווה שבקרוב נוכל להתחזק בשחקן אחר".

נסאר. תוצאה מאכזבת לשתי הקבוצות | אודי ציטיאט

בצד השני, גיא לוזון התייחס לכך ששחקניו מיעטו לייצר מצבים: "סכנין קבוצת מתפרצות מובהקת, שמסתגרת מאחור ומחפשת שתאבד סבלנות ותצא עם יותר מדי אנשים קדימה וכך הם יעקצו אותך בהזדמנות הראשונה. במחצית הראשונה היה קרב חפירות קשה מאוד ולא הצלחנו למצוא שום דבר, דווקא הם במתפרצות הצליחו להגיע לכיוון השער שלנו. ידענו שתהיה ירידה בקצב שלהם אחרי ההפסקה ושהחילופים יעזרו לנו להיות יותר מסוכנים, וזה מה שקרה. לא כבשנו, אבל במשחק כזה צריך לדעת גם לא לספוג".

המאמן לא נשמע מאוכזב, והבהיר מדוע: "ברור שרציתי לנצח, כמו בכל משחק. אבל במשחק מהסוג הזה, במיוחד ב-10 דקות האחרונות, אם אתה מאבד טיפה ריכוז אתה יכול לספוג. אז טוב שלא ספגנו, אבל חבל שלא כבשנו".

מרוצה מהסיבוב הראשון: "עשינו סיבוב מצוין, אין ספק שלסיים אותו במקום השני זה מכובד לכל הדעות. המטרה תהיה להיות יותר טובים בסיבוב הבא. איפה כדאי להתחזק? הכי חשוב זה בראש".

לוזון. מרוצה מהסיבוב הראשון | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא: גיא לוזון, ניסו אביטן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי