Sport1 Banner

התכנית של ב"ש: מו"מ עם אבוקסיס, החתמת זר והארכת חוזים

הניצחון הבטיח כי המו"מ עם המאמן לשנתיים הבאות יוקדם. בלם או קשר זר יגיעו, שניים ישוחררו ויחל מו"מ עם סלליך, וארן וז'וסואה. מיכה עדיין מחכה למכבי ת"א, אבוקסיס ממתין לאלחמיד, סוכנו יפתח במו"מ על השאלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כבר מספר שבועות שבהפועל באר שבע מדברים על חזרה לצמרת. אחרי חמישה משחקים טובים יחסית, הגיע ההפסד למכבי פתח תקוה וגרר ביקורת מצד אבוקסיס על משחק ההגנה. הניצחון אתמול (ראשון), 0:2 על בני יהודה, היה חשוב לא רק לקבוצה, אלא גם למאמן.

בבאר שבע החליטו עוד לפני המשחק כי במקרה שהקבוצה תנצח אבוקסיס לא רק יגיע לפגישה בנוגע להארכת החוזה בשנתיים מוקדם יותר, אלא גם יקבל רכש איכותי יותר משום שהמועדון מזהה אפשרות להגיע לאירופה גם העונה. אבוקסיס רשם אתמול שביעות רצון ממשחק ההגנה. אחרי ההפסד לפתח תקוה, הוא ערך אסיפה בת שעה ורבע, העיר על משחק ההגנה ונראה כי היא כבר מאחוריו.

בעוד זמן מה ייחשב מריאנו בריירו לישראלי. בבאר שבע רוצים להביא בלם זר במקומו (הבלם הפורטוגלי נונו תומאס השייך לצסק"א סופיה ברשימות) ומחפשים גם קשר התקפי. אם כזה יגיע, עשוי ג'ונתן אגודלו לעזוב.

שחקני הפועל באר שבע. ניצחון חשוב | קובי אליהו

במועדון טרם קיבלו החלטה לגבי דור מיכה שהוצע ומועמד לכל הקבוצות הגדולות. מיכה העביר מסר כי בשלב זה הוא "מעדיף את מכבי תל אביב" ורק אם המהלך לא יקרה הוא עשוי להגיע, מה שלא מצא חן בעיני חלק מאנשי המועדון שבכל מקרה לא בטוחים שאלונה ברקת תסכים למהלך. כפי שפורסם כאן, במהלך ינואר יחלו מגעים עם סינטיהו סלליך, אנתוני וארן וז'וסואה, לגבי העונה הבאה.

מיגל ויטור הרשים אתמול כשחזר לשחק ועשה לאבוקסיס כאב ראש גדול: מרואן קבהא חזר והורחק, אך יתחרה על מקום בקישור ובמרכז ההגנה בהמשך, עמית ביטון יחזור אחרי פציעה ושיר צדק נדחק לאחרונה הצדה. "ברור שנצטרך לעשות סדר. אם נביא בלם, חלק מהבלמים לא יישארו. יגיע גם שחקן התקפה", אמרו בבירת הנגב, שם משהים כרגע את השיחות עם אלון תורג'מן בטענה לדרישות כספיות גבוהות. חאתם עבד אלחמיד יוכל להגיע רק אם ישיג עסקה שכוללת השאלה. סוכנו דודו דהאן יחל במגעים עם הסקוטים בניסיון ליצור עסקה.

רמזי ספורי שחתם לאחרונה על חוזה מקוצץ והבטיח את מקומו בסגל, כפי שפורסם כאן, זכה למחמאות על יכולתו ועל הבישול לז'וסואה. אתמול הוא הפריד בין הפורטוגלי לפאדי נג'אר שהתעמתו וליווה את הפורטוגלי לחדר ההלבשה. סינטיהו סלליך נפצע בירך וייבדק היום.

ויטור. שר ההגנה חזר | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי