חוגג שוחח עם נציגי שהר, שטרם החליט האם לעזוב את קפריסין

עד ההחלטה, בית"ר בוחנת אופציות לזר בעמדת קשר הכנף: "אין מתחרה אמיתי לרוקאביציה". הוועדה להעברת זכויות תקיים ישיבה ראשונה ביום חמישי. אוחנה יקבל דקות הערב נגד מ.ס אשדוד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גיששה בימים האחרונים אצל חלוץ אפואל ניקוסיה בן שהר. גורמים בקבוצה מהבירה סיפרו כי במהלך הימים האחרונים נערכה שיחה בין בעלי בית"ר משה חוגג לבין סוכנו של השחקן רונן קצב כדי לבדוק את הסטטוס שלו בקפריסין. זו הפעם הראשונה שבית"ר פונה לשחקן העונה, למרות שמאז הקיץ הוא הוזכר מספר פעמים כמועמד אליה.

כידוע, מאז ששהר עזב את הפועל באר שבע, גם שחקנים בקבוצה מעידים ש"אין מתחרה אמיתי לניקיטה רוקאביציה בליגה". בעונה שעברה מלך שערי מכבי חיפה סיים כמלך השערים עם 18 שערים ובן שהר במקום השני עם 12, כשלקראת סיום העונה לא שותף בכל המשחקים. שהר יקבל בקרוב "חיזוק" להתקפה, כשאפואל תחתים שחקן נוסף לעמדה שלו, אך הוא טרם החליט האם לעזוב את קפריסין. בינתיים, בית"ר בוחנת אופציה של זר לעמדת הכנף למקרה שעומר אצילי, שמנהל מגעים עם מכבי חיפה, לא יגיע.

הקבוצה מתכוננת למשחק הערב (דני) נגד מ.ס אשדוד (20:00, שידור ישיר בספורט2). כזכור, אתמול בסיום האימון הודיע הצוות המקצועי לשחקנים כי 22 שחקנים יזומנו למשחק. הסיבה: אנטואן קונטה וחלאופילו פלייטר ערכו אימון כמעט מלא, אבל הם עדיין מתלוננים על כאבים בברך. מיכאל אוחנה יהיה בסגל. עידן ורד יפתח בהרכב. אם קונטה לא יפתח, סנטיאגו אוקמפוס יעלה ב-11. אור זהבי ימשיך כבלם ואביאל זרגרי מאחור עם עלי מוחמד.

מיכאל אוחנה | דני מרון

בהתאחדות לכדורגל הדגישו כי האדם שיקבל את ההחלטה לגבי משה חוגג הוא התובע, עו"ד ניר רשף. הממצאים שקיבלו אתמול לפיהם חוגג חתם על ההסכם ואילו איש העסקים רועי חיון לא. לאחר חשיפת המסמכים, בהתאחדות יקבלו החלטה, אך מסתמן כי היא לא תתקבל השבוע מאחר והחומרים טרם הועברו ללשכת התובע.

ומה קורה עם חמד בן ח'ליפה? ההתאחדות מסרה היום כי הוועדה להעברת זכויות תקיים ישיבה ראשונה (באמצעות הזום) בעניין בית"ר ירושלים ביום חמישי הקרוב. חברי הוועדה הם: יו"ר, נורית אחיטוב (שופטת בדימוס), רתם קמר (מנכ"ל ההתאחדות), סיגלית סייג (יו"ר הבקרה התקציבית), טל בראל, פרופסור דניאל מור.

שחקני בית"ר ירושלים. צריכים נקודות הערב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי