נדבק שלישי בהפועל חיפה: אלטרוביץ' נמצא חיובי לקורונה

לאחר שהקפטן מלול ונחמיאס נדבקו בנגיף, השחקנים עברו בדיקות חוזרות, בהן נמצא גם הקשר בן ה-21. שאר הסגל והצוות המקצועי קיבלו תשובה שלילית. במועדון חששו מגל הדבקה: "מקווים שלא יהיה כלום"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהלת קורונה בהפועל חיפה לאחר ששני שחקנים כבר נמצאו חיוביים לנגיף ביממה אחת. בתחילה היה זה המגן דור מלול שלא חש בטוב ביום חמישי בערב ולא הגיע לאימון הקבוצה בשישי ולא למשחק בשבת נגד הפועל חדרה (0:0) ובראשון בבוקר אובחן כחיובי לנגיף. מקרה חמור יותר קרה למגן בר נחמיאס שישב על ספסל הקבוצה בשבת ובראשון בבוקר התלונן על איבוד חוש הריח ולאחר שעבר בדיקה מיידית גם כן נמצא חיובי לקורונה.

שחקני הפועל חיפה היו צריכים לקבל גם היום (שני) יום חופשי, אבל במקום זאת רופא הקבוצה זימן את השחקנים והצוות לבדיקות קורונה מידיות מתוך כוונה למנוע מקרים נוספים. לאחר שהגיעו התוצאות נמצא שחקן שלישי שחיובי לנגיף – הקשר דודו אלטרוביץ', שהיה בסגל למשחק האחרון. שאר השחקנים והצוות נמצאו קיבלו תשובה שלילית.

כזכור לפני מספר שבועות גם הקשר אחמד דראושה נמצא חיובי, אבל כמו היום, גם אז שאר הבדיקות היו שליליות. "אנחנו מקווים שגם הפעם לא יהיה כלום, אבל בניגוד לפעם שעברה וכאשר יש שני שחקנים שאובחו ביום אחד אז יש חשש מהידבקות רחבה", ציין אחד השחקנים לקראת הבדיקות.

חולה שלישי בהפועל חיפה | לירון מולדובן

בנושא אחר, שוער הקבוצה יסמין בוריץ' ממשיך בטיפולים בעקבות הפציעה ברגלו כאשר כבר למעלה מחודש ימים נמצא מחוץ למגרשים. בתחילה חשבו במועדון כי מדובר בפציעה קלה עמה חזר ממשחק נבחרת בוסניה אבל נראה שהשוער מתקשה להחלים ובחיפה ימתינו לשיפור במצבו עד לפתיחת מועד ההעברות ואם זה לא תחול התקדמות יצורף שוער נוסף שיתחרה עם רן קדוש שמרשים עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי