בבני יהודה מבינים: צריכים מאמן מנוסה כדי להימנע ממאבקי הירידה

למרות התכנון הראשוני להעלות בונדר ובן עמי מקבוצת הנוער, אברמוב נוטה לצרף מאמן בעל ניסיון בליגת העל על מנת לברוח מהתחתית. הכתומים ינסו להחתים לפחות שלושה שחקנים חדשים, מורי שנפצע מול ב"ש ייבדק

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

"חייבים לגמור עם זה כבר", אמר שחקן בבני יהודה אחרי עוד הפסד אמש (ראשון), 2:0 להפועל באר שבע. זה היה ההפסד השישי של הקבוצה בשמונת המשחקים האחרונים והיא מצויה עמוק במשבר. "לא יודע אם כולם כבר תפסו את זה שיש מצב שנהיה במאבקי הירידה אם משהו לא ישתנה כאן".

האווירה השלילית מחלחלת היטב לא רק בגלל התוצאות הרעות והיכולת החלשה, אלא גם בעקבות מחאת אוהדים נוספת. זה דבר שהפך פחות או יותר קבוע בסיום המשחקים האחרונים, ואתמול חבורה של 10-15 המתינו מחוץ לאצטדיון ושוב קיללו את ברק אברמוב, ההנהלה והשחקנים.

בעקבות המצב שנראה בהחלט לא טוב, אברמוב שוב עושה חושבים ונוטה כעת למנות מאמן מנוסה מתוך חשש להמשך העונה. במשחק הבא, מול בני סכנין ביום ראשון, כפיר אדרי ויעקב אסייג כבר לא יוכלו לעמוד על הקווים – אלא רק מאמן אשר מחזיק בתעודת פרו. כידוע, מי שהיו מסומנים לכך היו דני בונדר ותמיר בן עמי ממחלקת הנוער, כשאחד מהם היה אמור לקבל את התפקיד.

ברק אברמוב
ברק אברמוב | דני מרון

כעת, דברים השתנו ובמועדון הבינו שבמצב שכזה למנות מאמן צעיר וחסר ניסיון זה סיכון גדול מדי לעתיד של בני יהודה, שמקווה לא להיקלע למאבקי ירידה. אחד מבין בונדר ובן עמי עשויים בכל זאת להדריך ולעמוד על הקווים מול סכנין אם לא ימונה מאמן עד המשחק בראשון.

בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהזרים, ובמועדון דיברו גם על "חוסר מזל" בעקבות שלל הפציעות בסגל. רועי בן שמעון אמנם חזר אתמול לראשונה אחרי זמן מה להרכב, אך שחקנים משמעותיים כמו אליסון דוס סנטוס, ניב זריהן ועמית זנטי פצועים. אמש הצטרף לרשימה גם הקפטן דן מורי, שנאלץ להתחלף כבר בדקה ה-10 אחרי שנפגע בברכו. הבלם ייבדק היום.

"מזל שפתחנו טוב את העונה ועשינו הרבה נקודות, כי אחרת היינו עכשיו במצב הרבה יותר גרוע", הודו בשכונת התקווה. לפחות שלושה שחקנים יצטרפו בחלון ההעברות של ינואר ובקבוצה כבר עובדים על חיזוק והחלו לשוחח עם שחקנים. חלוץ ובלם יצטרפו, וככל הנראה גם שחקן התקפה נוסף. כפי שכבר פרסמנו, אלמוג בוזגלו עשוי להצטרף ולחזור לקדנציה שנייה, וכמו כן, ממתינים לראות האם שיר צדק ישוחרר מהפועל באר שבע.

דן מורי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי