Sport1 Banner

מלבד עומר דנינו: כל שחקני הפועל כפ"ס שליליים לקורונה

לאחר שהבלם אובחן כחיובי, אימון הבוקר בוטל וכל אנשי הקבוצה ערכו בדיקות. במועדון יכולים לנשום לרווחה. ברביעי: אימון הבכורה של אלישע לוי כשבשבת קרב התחתית נגד הפועל תל אביב

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

דרך חדשה מתחילה היום (שלישי) בהפועל כפר סבא תחת המאמן החדש-ישן אלישע לוי, כאשר בקבוצה מאוד מקווים שהאיש שהדריך בעבר את נבחרל ישראל יהיה זה שיוציא אותם מהבוץ, אלא שעל תחילת הקדנציה השלישית של המאמן על הקווים של הירוקים העיב ברוב שעות היום נגיף הקורונה שממשיך לפקוד את קבוצות ליגת העל, כשהפעם תורה של כפר סבא.

בבוקר קיבלו במועדון בשורה רעה כאשר בדיקת הקורונה של הבלם עומר דנינו הניבה תוצאה חיובית. האימון בוטל ועל כן כל שחקני הסגל והצוות המקצועי עברו בדיקות גם הם. בקבוצה נשמו לרווחה בשעות הלילה כאשר מלבד הבלם כאמור – כל אנשי המועדון יצאו שליליים. יש לציין כי דנינו לא התאמן עם הקבוצה מיום רביעי למעשה, אך כבר אז הוא חש ברע ולפיכך קיים חשש כי ישנו סיכוי ששחקן אחד נוסף עשוי להידבק.

בכל אופן, דנינו מצטרף לסודיק אטנדה המורחק וייעדר ממשחק הבכורה של לוי בשבת מול הפועל תל אביב. גם טל מכלוף, שסובל מכאבים בגב, בספק למפגש עם האדומים של ניר קלינגר. מחר (רביעי) תקיים הקבוצה את אימון הבכורה תחת המאמן החדש ב-11:30.

שחקני כפ"ס. עידן אלישע לוי נפתח רע | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: עומר דנינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי