הרביעי בהפועל חיפה: נס זמיר חיובי לקורונה

נס זמיר | מאור אלקסלסי

החלוץ, שיושב לצד מלול ונחמיאס בחדר ההלבשה, הצטרף אליהם ברשימת הנדבקים שכוללת גם את אלטרוביץ' ויחמיץ את בית"ר וק"ש. מלך שערי קבוצת הנוער הוקפץ לסגל, החלוץ שלומי אזולאי הוזכר כמועמד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מכת הקורונה בהפועל חיפה ממשיכה להחמיר: לאחר שדודו אלטרוביץ' הצטרף לנדבקים אמש (שני), הבוקר התגלה כי גם הבדיקה של נס זמיר הראתה תוצאה חיובית והחלוץ יאלץ להחמיץ את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה, נגד בית"ר ירושלים והפועל קריית שמונה.

למעשה ישנם כבר ארבעה נדבקים בהפועל חיפה: דור מלול, רז נחמיאס, אלטרוביץ' וזמיר. "קיבלנו את התוצאות ברגשות מעורבים. אמנם נחסר שחקנים משמעותיים כמו מלול וזמיר, אבל היו יכולים להיות יותר נדבקים", אמרו בחיפה. אגב, מלול, נחמיאס וזמיר יושבים אחד לצד השני בחדר ההלבשה ולכן במועדון לא הופתעו מכך ששלושתם נמצאו חיוביים.

בינתיים, מי שהוקפץ לסגל הקבוצה הבוגרת הוא מלך שערי קבוצת הנוער, איתי בוגנים. האחרון יתאמן היום עם שאר השחקנים שזכו למנוחה ביומיים האחרונים ויתחילו בהכנות לקראת המפגש עם בית"ר. וויליאם אגאדה, שחזר לאימונים מלאים לאחרונה, ישוב לסגל. מי שנמצא בספק הוא לירן סרדל, שנעדר מול חדרה ויקווה להשלים את האימונים הקרובים ולהיות כשיר לשבת.

בהפועל חיפה מעוניינים לחזק את החלק הקדמי בחלון ההעברות שייפתח בקרוב ובהתחלה דובר על הגעה אפשרית של חלוץ זר, זאת לאור הפציעה של קייס גאנם, אולם בשל הקושי בהבאת זרים, במועדון ינסו למצות את אופציית צירופו של החלוץ שלומי אזולאי. האחרון היה מועמד לקבוצה בקיץ, אך חתם באסטרה ג'ורג'יו הרומנית בסופו של דבר.

שחקני הפועל חיפה. מכת קורונה בקבוצה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי