הנהלת ב"ש מתכנסת. הוחלט: אבוקסיס, ז'וסואה ו-ויטור יקבלו הצעות

הנהלת הקבוצה תתכנס במטרה לאשר את החוזים של השלושה לעונה הבאה. המאמן יקבל חוזה לשנתיים, ניסיון לסכם עם הקשר והבלם שנכנס לשנת מס. סלליך, שיקבל הצעה לשנה, ייעדר מול נתניה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הנהלת הפועל באר שבע החליטה הבוקר (שלישי) להתכנס במטרה להחליט על שורת צעדים שיקרו כבר בחלון ההעברות בינואר. הפגישה תיערך במהלך השבוע ולאחריה צפויים מספר שחקנים לקבל זימונים לפגישות לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בספורט1, במועדון החליטו להאריך את החוזים של המאמן יוסי אבוקסיס בשנתיים וכמו כן להציע חוזים חדשים לז'וסואה, סינטיהו סלליך ואנתוני וארן. אבוקסיס, שלא חתם בנבחרת, מביע רצון להישאר.

בנוסף, במועדון החליטו לזמן לפגישה גם את הבלם מיגל ויטור. השחקן נכנס לשנת מס ומשלם מיסוי גבוה יותר, אך במועדון ינסו למצוא מתווה שישאיר אותו בקבוצה למרות שכרו הגבוה. "לויטור יש לא רק תרומה מקצועית, אלא גם חברתית מהותית", אמרו במועדון. לגבי ז'וסואה, הקשר אמור לקבל הצעה משודרגת לשנתיים.

שחקני הקבוצה זכו היום לחופש ומחר יחזרו לאימונים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת שיוציא לדרך את הסיבוב השני בליגת העל. בבדיקה שנערכה, התברר כי סלליך סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וייעדר מהמשחק שייערך בעיר היהלומים.

ז'וסואה חוגג עם יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי