בחיפה לא מתרגשים: "אצילי יודע איפה הוא יכול לזכות בתארים"

בכרמל הגיבו להצעה הרשמית שקיבל שחקן הכנף מבית"ר ירושלים: "עומר יעשה את הבחירה הנכונה". על פי הערכות, השחקן יתיר את חוזהו באפואל ניקוסיה עד תחילת השבוע הבא. וגם: מי יחליף את מאבוקה?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שבעה ניצחונות רצופים ושני ימי מנוחה, מכבי חיפה חזרה הבוקר (שלישי) לאימונים לקראת משחק פתיחת הסיבוב בשני בליגת העל מול הפועל חדרה (שבת החל מ-17:05, שידור ישיר בספורט1), שיהיה הראשון מבין סדרה של חמישה מפגשים תוך 17 ימים (הפועל ב"ש, בני סכנין, אום אל פאחם בגביע ומכבי ת"א).

לקראת המשחק מול חדרה, ברק בכר צפוי לקבל בחזרה את ארנסט מאבוקה ויאניק וילדסחוט שהחלימו מפציעות ולרשותו יעמוד סגל מלא. מבחינה מקצועית נראה כי המאמן לא יבצע שינויים משמעותיים בהרכב שניצח את מכבי נתניה וההתלבטות נכון לרגע זה היא בין עופרי ארד לעאיד חבשי, שהציג יכולת טובה בשבת.

ומה קורה בגזרת עומר אצילי? במכבי חיפה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בנוגע לעתידו של שחקן הכנף, שכידוע ממתין לשחרורו מאפואל ניקוסיה. כפי שפרסמנו, אקס מכבי ת"א ביקש להתיר את חוזהו בקבוצה מקפריסין וההערכה היא שזה יקרה עד סוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא.

עומר אצילי | האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

בחיפה ציינו בפני נציגיו של אצילי כי רק לאחר שיקבל את השחרור שלו, הם יאיצו את השיחות מולו כדי לסגור את הפרטים האחרונים ולהחתימו רשמית במועדון. בכרמל לא מתרגשים מהפרסומים על כך שבית"ר ירושלים והבעלים משה חוגג הגישו לשחקן הצעה רשמית: "אם עומר רוצה לזכות בתארים, הוא יעשה את הבחירה הנכונה. הכדור בידיים שלו", אמר גורם במועדון הירוק. בסביבת הקשר ציינו הבוקר כי אצילי רוצה להגיע לקבוצה של ברק בכר, אליה הוא צפוי להצטרף בחוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת.

מעבר לאצילי, כידוע, בכר מעוניין להתחזק במגן זר על חשבונו של מאבוקה, שזוכה להתעניינות מקבוצות בסרביה ובקרואטיה (ראו ידיעה נפרדת) אך בינתיים לא קיבל עדכון ממכבי חיפה בנוגע לעתידו. הירוקים הבהירו כי הקמרוני יעזוב רק אם וכאשר יימצא לו מחליף ראוי. בין השמות שעלו על הפרק כמועמדים להחליפו נמצא אנדרה ג'ראלדש, אקס מכבי ת"א, אך העלויות הגבוהות של המגן הפורטוגלי מעכבות את הפנייה לשחקן ובכרמל בוחנים במקביל אופציות נוספת לעמדה.

יאניק ווילדסחוט, אנדרה ג'ראלדש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי