בבית"ר אישרו: הגשנו הצעה לאצילי. חוגג: "מנסה לצרף שחקן ערבי"

במועדון טוענים כי שיחה נערכה עם סוכנו של השחקן. בראיון, רמז בעלי בית"ר על הניסיון לצרף את אלחמיד: "מחפשים שחקנים מהטופ שיכולים לשדרג אותנו. הדת אינה גורם בשום אופן". הבלם מכוון לאופציות אחרות כרגע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו את הידיעה שפורסמה הבוקר (שלישי) בספורט1 לפיה הגישו הצעה רשמית לעומר אצילי, זאת לאחר שחוגג שוחח עם סוכנו רונן קצב. במועדון מרגישים שאצילי מעדיף את מכבי חיפה, אבל מנסים לפתות את הקשר באמצעות הצעה כספית טובה יותר. "אצילי עדיין לא השיג שחרור מאפואל ניקוסיה, כשהוא ישיג כולם יידעו היכן ישחק", אמרו בסביבתו של הקשר.

במקביל, הבעלים משה חוגג התראיין ל-AP והתייחס לאפשרות שיגיע שחקן ערבי לבית"ר ירושלים. כידוע, חוגג פנה לחאתם עבד אלחמיד, שבשלב זה מעדיף למצות אופציות אחרות בישראל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הפועל באר שבע לוחצת עליו להגיע. במקביל, ברק בכר ומכבי חיפה משוחחים איתו וגם במכבי תל אביב שוקלים את מועמדותו של שחקן סלטיק.

לדברי חוגג, "הקבוצה כבר מנסה לגייס שחקן ערבי המתמודד באירופה, אם כי לא ברור אם הקבוצה הנוכחית שלו תשחרר אותו". חוגג מתכוון כמובן לאלחמיד. לאחרונה הצהירו בסביבתו שהיה רוצה לצרף גם את מונאס דאבור, אך הדבר לא ריאלי בשלב זה. חוגג הסביר כי "אנו מחפשים באופן פעיל שחקנים מהטופ שיכולים לשדרג את רמת הקבוצה שלנו. הדת אינה גורם בשום אופן".

חאתם עבד אלחמיד | Giuseppe Maffia/SNS Group via Getty Images

חוגג סיפר מדוע רכש את בית"ר: "התדמית הגזענית שהייתה למועדון הייתה אחד המרכיבים המרכזיים שהביאו אותי לקנות אותו. ראיתי את הבעיה הזו שמשקפת רע לא רק במועדון, אלא גם בישראל", אמר. "אני אוהב כדורגל וחשבתי שזו ההזדמנות לקנות את המועדון הזה ולתקן את הבעיה הגזענית הזו ולעשות משהו שהוא גדול יותר מכדורגל".

על מכירת 50 אחוז מהמועדון לשייח' חמד בן ח'ליפה: "חיפשתי פרטנר בעל חזון, שנוכל להראות לילדים ולעולם כולו שמוסלמים ויהודים יכולים לעבוד ביחד ולבנות דברים יפים. ואני חושב שכדורגל זו הפלטפורמה הטובה ביותר לכף".

חוגג סיכם: "אם אתה עוסק בשנאה וגזענות, אתה לא חלק מאיתנו. אנחנו מחפשים שחקנים שיכולים לשדרג את רמת הקבוצה. זה לא הולך להיות קל, יש קבוצה של אוהדים רדיקלים שהולכים לעשות כל שביכולתם כדי לפגוע בנו. אבל אני בטוח שננצח".

משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי