מסתמן: אלונה ברקת תתמוך כלכלית בהפועל ב"ש גם בעונה הבאה

שחקני הפועל באר שבע | ברני ארדוב

הבעלים תמשיך לגלות מעורבות למרות ההכנסה מאירופה, הקבוצה רוצה להשאיר את השלד הקיים ולהיאבק בצמרת. ברקת עדיין נוטה לסרב למיכה. לקראת ישיבה ההנהלה: אבוקסיס, ויטור וז'וסואה יוזמנו לשיחות. הבלם יתבקש לקצץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הנהלת הפועל באר שבע תתכנס לראשונה בסוף השבוע כדי לדון בענייני רכש ובמצב החוזים לעונה הבאה, אלא שעוד לפני הפגישה נודע כי הבעלים אלונה ברקת נוטה לסרב להצעה שקיבל המועדון להחתים את דור מיכה. הסיבה, כך על פי מקורבים למועדון ולבעלים, היא בראש ובראשונה ערכית ומוסרית. ברקת היא האישה היחידה שמכהנת כבעלים בליגה העל ולא הייתה רוצה ששם המועדון ישתרבב בפרשה הזאת. בב"ש הבהירו אתמול (שלישי) כי "יש לציין שמעולם לא פנינו למיכה. הוא הוצע, אמרנו שנחשוב". 

ברקת, כך מתברר, עשויה לתמוך כלכלית בקבוצה גם בעונה הבאה וזאת למרות הכספים שקיבלה מאירופה. אסי רחמים יהיה האיש שינהל בפועל, אך ברקת תמשיך לגלות מעורבות. הסיבה לכך היא הרצון של הקבוצה להמשיך ולהיאבק באירופה וכן להשאיר את השלד הקיים. מכיוון שלקבוצה ישנן הוצאות כמו רכישת כרטיסו של אלטון אקולטסה, מימון שכרו של מיגל ויטור שנחשב לגבוה בקבוצה במונחי ברוטו וכן השארת ז'וסואה, שחוזהו ישודרג והוא עשוי לדרוש גם מענק חתימה.

כזכור, הפגישה תעסוק גם בענייני חוזים, משום שינואר בפתח והחל מהשבוע הבא כל שחקן שסיים חוזה יוכל לנהל מגעים עם קבוצות אחרות. כפי שפורסם כאן, מספר שחקנים יקראו לפגישות: מדובר בוויטור (הבלם עשוי להתבקש לקצץ ביחס לשכרו המקורי כדי להישאר), ז'וסואה, סינטיהו סלליך ואנתוני וארן. הפגישה עם יוסי אבוקסיס תהיה פגישה נפרדת ותעסוק גם בנושא שחרורים. אם חאתם עבד אלחמיד או כל בלם אחר יגיע, ההנהלה תנסה להשתחרר מהחוזה של שיר צדק. הבלם איתן רצון יושאל.

אלונה ברקת | לירון מולדובן

לקראת המשחק מול מכבי נתניה, הקבוצה תחסר שני שחקנים. כזכור, אתמול התברר שסינטיהו סלליך פצוע בשריר הירך האחורי ולא ייטול חלק בהתמודדות מול חניכיו של ריימונד אטוולד. גם מרואן קבהא המורחק בחוץ. טרם התברר האם עמית ביטון יוכל לשבת על הספסל מאחר והוא עדיין לא כשיר במאת האחוזים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי