Sport1 Banner

בית"ר ירושלים עוקבת אחרי ההתפתחויות בעניינו של עדן שמיר

חוגג ערך שיחה שלישית בנושא הרכש עם דראפיץ' וברדה, שהבהירו כי הם מעוניינים מאוד באצילי. חאתם אלחמיד סירב להגיע, הירושלמים ישמחו לשאול את קשר ליאז', גם אופק ביטון על הפרק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל הוועדה להעברת זכויות הבעלות שתתקיים היום (חמישי) דרך הזום בהתאחדות לכדורגל, בבית"ר ירושלים ממשיכים לעבוד על חלון ההעברות של ינואר. אמש, נערכה שיחה נוספת, השלישית עד כה בנושא הרכש בין משה חוגג לצמד המאמנים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. הצדדים שוחחו כמובן על השם החם של חלון ההעברות, עומר אצילי, שצפוי לנחות בישראל בימים הקרובים. חוגג כבר פנה לשחקן וממתין להתפתחויות, לאור ההתעניינות לה זוכה קשר אפואל ניקוסיה גם מהמוליכה, מכבי חיפה.

דראפיץ' וברדה מאוד רוצים לראות את אצילי חוזר לבירה והביעו את הרצון שלהם בפני חוגג. צמד המאמנים מאמין שאצילי יתאים מאוד לשיטה בה הם מתכננים לשחק בבית"ר, 4:3:3, כשאצילי ימוקם בכנף שמאל, וישלים חוליית התקפה ישראלית כמעט חלומית הכוללת את עידן ורד, מיכאל אוחנה, אלירן עטר וירדן שועה. למרות זאת, בבית"ר מעריכים שהסיכויים לעסקה נמוכים, וסיכמו שאם לא אצילי, קשר זר יגיע במקום.

עוד בפגישה, דראפיץ' וברדה הודיעו לחוגג כי הם לא מעוניינים לערוך מהפכה בסגל, רחוק מזה. צמד המאמנים מאמין שמספר מצומצם של שחקנים בכירים יביא את השינוי ביכולת של הקבוצה, בנוסף להחתמת צעיר נוסף שיתאים למדיניות של המועדון ויוכל להשתלב ברוטציה. חוגג עדכן את המאמנים כי למרות פנייתו לחאתם אלחמיד, מגן סלטיק לא מעוניין להגיע לבית"ר ולעשות היסטוריה, והצוות המקצועי ימשיך לבחון שחקני הגנה, זרים וישראלים, שהוצעו למועדון בתקופה האחרונה.

עומר אצילי. יבחר בבית"ר? | ספורט1
חאתם אלחמיד. לא יגיע לבית"ר. | מאור אלקסלסי

באשר למתאוסיניו, צמד המאמנים הבהיר לחוגג שאם לא יהיה שיפור משמעותי במצבו הרפואי של הקשר הברזילאי, לא יהיה מנוס מלשחרר אותו והבעלים הסכים בצער. שם מעניין נוסף שעלה על הפרק ביממה האחרונה בבית וגן הוא שמו של הקשר הישראלי מסטנדרד ליאז', עדן שמיר, שעשוי לעזוב את קבוצתו כפי שדווח ע"י כלי התקשורת בבלגיה אמש.

בבית"ר מחפשים תקופה ארוכה קשר למרכז השדה שיוסיף איזון וימלא את החלל שהשאיר את דן איינבינדר, שיחתום בהפועל תל אביב בקרוב כפי שפורסם לראשונה בספורט1. אם ליאז' תסכים לשחרר את שמיר בהשאלה, הירושלמים בהחלט יפנו ועוקבים אחרי ההתפתחויות בעניינו. "שמיר קשר מצוין ומגוון שיכול לשחק גם בעמדות קדמיות. נשמח לשאול אותו". אמר גורם בצוות המקצועי. מנגד, נציגיו של קשר ליאז' מסרבים להגיע לשמועות כרגע. מועמד נוסף להגיע לבית וגן בחלון ההעברות, הוא אופק ביטון, הקשר המוכשר של סקציה נס ציונה, שסומן כיעד המרכזי מבין השחקנים הצעירים שבהם חוגג מעוניין להשקיע.

עדן שמיר | סטנדרד ליאז'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי