עוד סימן לחזרה? אלונה השתתפה בישיבת הנהלה

לראשונה מאז שהודיעה על עזיבה, ברקת השתתפה בישיבת ההנהלה לקראת ינואר והעונה הבאה. ניסיונות להגיע עם סלטיק לסיכום על אלחמיד, גם שמיר מועמד להגיע בהשאלה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לראשונה מאז שהודיעה על עזיבת המועדון, אי שם הרחק בפגרת הקורונה, נראה כי אלונה ברקת עושה צעדים ראשונים כדי לבסס את חזרתה למערכת. לראשונה מאז ההודעה ההיא, אלונה השתתפה בישיבת הנהלה שעסקה בין היתר בינואר ובעונה הבאה. כפי שפרסמנו אתמול, ברקת צפויה להמשיך ולהשקיע בעונה הבאה ונראה כי המעורבות שלה, שהולכת וגוברת לאחרונה, תשפיע בסופו של דבר לטובת המועדון.

בימים הקרובים יזומנו מספר שחקנים לשיחות עם עתידם. גם יוסי אבוקסיס יוזמן לפגישה, בה יוצע לו החוזה החדש. בבאר שבע אופטימיים לגבי האפשרות שז'וסואה וסינטיהו סלליך, שכזכור שלשום פורסם כי ייעדר מהמפגש מול נתניה, יאריכו חוזים בקרוב. שמו של חאתם עבד אלחמיד, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, שוב עלה בשיחה. במועדון שוקלים להציע לסלטיק להגיע לסיכום עם דמי העברה עתידיים גדולים יותר משאר הקבוצות כך שניתן יהיה לסגור את העסקה. אגב, שמו של עדן שמיר עלה כאופציה למקרה שיגיע לישראל בקיץ הקרוב, אבל זה יוכל לקרות רק אם יגיע בהשאלה.

חאתם עבד אלחמיד
אלחמיד במדי באר שבע. יחזור לבירת הנגב? | אודי ציטיאט

במועדון דוחים בשלב זה אפשרות לפיה מרסלו מלי יעזוב ומרגישים שערך שיפור מסוים ביכולת. ההחלטה לגבי זרים תתקבל רק לאחר שיתברר האם מריאנו בריירו יקבל את האזרחות במהלך החלון. כזכור, במועדון שוקלים לשחרר את שיר צדק, שהוזכר כמועמד לקריית שמונה ומכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי