כפי שפורסם לראשונה בספורט1: איינבינדר חתם בהפועל ת"א

קפטן בית"ר ירושלים מצטרף לאדומים, צפוי להגיע לאימון בשישי ויוצג רשמית תוך 48 שעות. חדשות טובות נוספות לקלינגר: שטקוס החלים מקורונה וצפוי לפתוח נגד כפר סבא בקרב התחתית בשבת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המפלה הכואבת בדרבי, הפועל תל אביב קיבלה הבוקר (חמישי) בשורה מעודדת. לאימון הבוקר של הקבוצה הגיעו ארנסטס שטקוס, דן עזריה ועומר סניור הצעיר אשר כזכור נמצאו חיוביים לקורונה וסיימו לרצות את תקופת הבידוד.

השלושה ערכו אתמול בדיקה נוספת שאישרה כי הם אכן החלימו מהנגיף והשחקנים יעמדו לרשותו של המאמן ניר קלינגר כבר במשחק החשוב שיפתח את הסיבוב השני בליגת העל מול הפועל כפר סבא (שבת החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1). מסתמן ששטקוס יחזור להרכב של קלינגר ויתפוס את מקומו של יגראל בקר הצעיר שהחליף אותו ועלה בין הקורות במשחקים נגד מכבי תל אביב ובני סכנין. מהמשחק החשוב שייערך בבלומפילד ימשיך להיעדר הבלם הפצוע אדי גוטליב.

בנושא אחר, קפטן בית"ר ירושלים, הקשר דן איינבינדר, עליו התעקש ניר קלינגר עוד מנובמבר – חתם רשמית במועדון לשנה וחצי. הוא צפוי להגיע לאימון מחר (שישי) ויוצג תוך 48 שעות. איינבינדר יקבל תפקיד משמעותי מאוד גם בעקבות כישורי המנהיגות שלו שחסרים בקבוצה. מדובר בשחקן הרכש השני של האדומים בחלון ההעברות הזה לאחר חתימתו של לידור כהן. השיחות בין הפועל לקשר החלו כבר לפני כשבועיים.

ארנסטס שטקוס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי