מקורבים לעסקת בן ח'ליפה: הוא מנסה להיכנס לשותפויות נוספות בישראל

הערכה: רכישת בית"ר ירושלים היא צעד אחד במסגרת עסקיו עם ישראלים. לחץ על ורדסקה לעזוב כבר בינואר, האופציות של איינבינדר: הפועל ת"א, אשדוד וחו"ל. ומה חושבים במועדון על הרחקת האוהדים?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

האם רכישת בית"ר ירושלים היא רק תחילתה של דריסת רגל בישראל מצד הבעלים החדש, שייח' חמד בן חליפה? מקורבים לעסקת מכירת 50 אחוז מבית"ר ירושלים לשייח' מאיחוד האמירויות טוענים כי רכישת המועדון היא צעד אחד מתוך ניסיון להיכנס לשותפויות נוספות בישראל.

לדבריהם, השייח' הודיע למשה חוגג במהלך הפגישה כי הוא מתכוון לבצע שותפויות או רכישות בתחום הקריפטו, כשלפי דיווחים ביממה האחרונה ייתכן וייכנס גם לתחום הסייבר בשיתוף פעולה עם ישראלים. 
כך למשל, הסטארט-אפ ישראלי "שור", כך על פי דיווחים, הודיע כי הוא יקיים שיתוף פעולה עם HBK, שבן ח'ליפה עומד בראשה, בתחום הבריאות. על פי דיווחים אחרים, הוא מתכוון להיכנס לשותפויות גם בתחום הסייבר.

בנוגע להשקעתו של השייח' בבית"ר ירושלים, כפי שפורסם כאן, הכסף הראשון שאמור להגיע בינואר יעבור למשה חוגג, כשכרגע מדובר על לפחות מחצית מהשקעתו של הבעלים בקבוצה, המוערכת בכ-100 מיליון שקל. בשלב מאוחר יותר יוקצה סכום נוסף לרכש ובית"ר מתכוונת לבצע כבר בינואר שינויים מתוך הנחה שהתשלום הראשון יהיה גבוה יותר מסכום הרכישות.

חמד בן ח'ליפה עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

בבית"ר בונים גם על שתי עסקאות שאמורות להקטין את התקציב הנוכחי בבקרה: הראשונה, עסקת דן איינבינדר. במועדון מניחים שהקשר יעזוב. כרגע האופציות הן הפועל תל אביב, אשדוד וחו"ל. יחד עם זאת, הקשר מתכוון להגיש בימים הקרובים תביעה נגד המועדון על פגיעה מקצועית וידרוש את כל כספו, כולל הכספים שקוזזו משכרו.

בנוסף, במועדון ממתינים גם לדיוגו ורדסקה, שאמור לעזוב בחודש ינואר. הבלם עובר טיפולים ולא מתאמן בטענה לפציעה, אך במועדון עושים הכל כדי שיעזוב ורוצים לצרף בלם במקומו, כשאנטואן קונטה עשוי לתפקד גם כמגן. בבית"ר סימנו בעיקר את עומר אצילי לקראת החלון הקרוב. גם שמו של ניקו אולסק עלה, לאחר שהבהיר שיעשה הכל כדי לחזור לישראל בחלון הקרוב.

בעניין אחר: במועדון הביעו שביעות רצון מהרחקת ארבעה אוהדים מאימוני הקבוצה בבית וגן וממשחקי הקבוצה בטדי עד תום העונה. בקבוצה טוענים כי על אף שההרחקה לא תוכל למנוע פעולות עתידיות מצד לה פמיליה, היא עשויה לצמצם משמעותית את הניסיון לפגוע במועדון, משום שמדובר בארבעה אוהדים שנחשבים, כך לטענת גורמים במשטרה, כציר מרכזי בתוך הארגון.

משה חוגג עם השייח' חמד בן ח'ליפה | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי