שכרו של שרי, השחקנים שיקבלו חוזה חדש וההצהרה של מקורביי אצילי

עומר אצילי | ספורט1

שביעות רצון מהארכת החוזה של ההולנדי, שירוויח כ-400 אלף יורו לעונה. בחיפה פועלים לסכם עם רוקאביצה ואבו פאני. בסביבת שחקן הכנף הבהירו: "יחתום בקבוצה חדשה בתוך שבוע". לביא פנה לגורמים בקשר להצעה מצסק"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון הבוקר (חמישי) במכבי חיפה וזאת לאחר שראשי הקבוצה סיכמו באופן רשמי על הישארותו של הקשר צ'רון שרי במועדון עד שנת 2023. ההולנדי, שנחשב לאחד המנהיגים של הקבוצה ואולי לשחקן הכי טוב בארץ, הביע לכל אורך הדרך את רצונו להישאר בכרמל וזכה לשדרוג בשכרו, שיעמוד על כ-400 אלף יורו לעונה.

"צ'רון החזיק במספר הצעות מקבוצות באירופה, היה לו ביקוש, אבל הוא דרש מנציגיו ומאנשי המועדון לעשות את הכל כדי להמשיך במכבי חיפה. המשפחה שלו מאוד אוהבת את ישראל, טוב להם כאן מאוד", כך סיפרו הבוקר בסביבתו של הקשר ההולנדי, שמאזנו העונה בליגת העל עומד על ארבעה שערים וארבעה בישולים.

במועדון לא מתכוונים להסתפק בהארכת חוזהו של שרי והיעד הבא הוא להחתים על חוזה חדש את ניקיטה רוקאביצה. כידוע, החלוץ הלוהט מבוקש במזרח הרחוק, אך בדומה לשרי הוא הביע את רצונו להישאר בישראל ובמכבי חיפה מקווים להאיץ את המגעים ולהגיע להסכם חדש בחודש הקרוב. "נעשה הכל כדי להשאיר את ניקי", הבהירו בכרמל.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

שחקן נוסף עמו חודשו השיחות הוא מוחמד אבו פאני, שהפך העונה לבורג משמעותי במכונה של ברק בכר. כזכור, הירוקים מנסים להחתים אותו על חוזה חדש כבר תקופה ארוכה ולשחקן הוצע חוזה לשלוש שנם עם אופציה לעונה נוספת, כשבשלב זה הצדדים מנסים לגשר על הפערים הכלכליים. גם סאן מנחם, כפי שפורסם לראשונה כאן באתר, לו חוזה עד תום העונה הנוכחית, יקבל בקרוב הצעה להמשיך את ההתקשרות.

סוגיה נוספת שעדיין בוערת בכרמל היא ההצעה שקיבל הקפטן נטע לביא מצסק"א מוסקבה. כזכור, ביום שלישי האחרון הציעו הרוסים 1.4 מיליון יורו על הקשר, אך בחיפה סירבו בתוקף. לביא, שהביע נכונות לעזוב בינואר, עדיין מעוניין למצות את העסקה, ולאחרונה פנה דרך צד שלישי לגורמים במכבי חיפה, כדי לשקול שוב את ההצעה.

לצערו של השחקן, הוא נענה שוב בסירוב מוחלט, וגורם במכבי חיפה הבהיר: "נטע לביא נשאר במכבי חיפה". בסביבתו של הקשר מבינים את ההתעקשות של המועדון, שנמצאת עמוק בתוך מאבק האליפות, אך מאידך אמרו: "זו הצעה של פעם בחיים".

לביא. פנה דרך צד שלישי לגורמים ונענה בסירוב | מאור אלקסלסי

ומה קורה עם עומר אצילי? בחיפה מחכים בקוצר רוח לפגישה בין ראשי אפואל ניקוסיה לשחקן, שינסה להגיע עם הקפריסאים להסדר לגבי תנאי שחרורו. כפי שפרסמנו אתמול, המועדון הקפריסאי חייב לאקס מכבי תל אביב כ-100 אלף דולר. רק לאחר שחוזהו באפואל יותר, הקשר יגיע ארצה וייפגש עם ראשי מכבי חיפה על מנת לחתום.

אצילי אמנם מבוקש נמרצות גם על ידי בית"ר ירושלים, אך נציגיו הבהירו לא אחת כי הוא מעוניין להצטרף למכבי חיפה ורק הצעה גבוהה משמעותית מצד משה חוגג עשויה לטרוף את הקלפים. "אנחנו מעריכים שבשבעה ימים הקרובים עומר יחתום בקבוצה חדשה בישראל", הבהירו הבוקר בסביבתו של שחקן הכנף.

שחקן נוסף של אפואל ניקוסיה שנמצא על הפרק מבחינת מכבי חיפה הוא המגן הימני אנדרה ג'ארלדש, שהעביר בימים האחרונים מסרים לפיהם הוא מעוניין לשוב למכבי תל אביב, הקבוצה בה שיחק אשתקד. כפי שזה נראה כרגע, האפשרות שהפורטוגלי יגיע לכרמל רחוקה וזאת בין השאר בשל שכרו הגבוה בקפריסין.

עומר אצילי | APOEL FC – Official Facebook

לקראת משחק פתיחת הסיבוב השני מול הפועל חדרה (שבת החל מ-17:05, שידור ישיר בספורט1), נראה כי המאמן ברק בכר ימשיך להעניק את הקרדיט להרכב שגבר 0:2 על מכבי נתניה. לסגל של הירוקים יחזרו הבלם עופר ארד שסיים לרצות עונש הרחקה ושחקן ההתקפה יאניק וילדסחוט שהחלים מפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי