לא מעט שינויים בהרכב נתניה לקראת ב"ש, אטוולד: "נבוא לנצח"

עומר גנדלמן, קליאן ואן דר קאפ | ברני ארדוב

היהלומים דרוכים לקראת פתיחת הסיבוב השני (שבת החל מ-19:00, ספורט3). גנדלמן, שדה, ג'אבר ובנדה צפויים לעלות ב-11 של אטוולד, שהתייחס לאפשרות שיגיע חיזוק: "זה יהיה לא מכובד לדבר על שמות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי חיפה וסיום סיבוב פחות טוב מבחינתה, מכבי נתניה תנסה מחר (שבת החל מ-19:00, שידור ישיר בספורט3) לחזור ליכולת והתוצאות שאפיינו אותה בתחילת השנה, כשתארח את הפועל באר שבע, לה היא כזכור הפסידה 3:2 בטדי במחזור הראשון של ליגת העל.

"שיחקנו את חמשת המשחקים האחרונים ב-14 ימים, ביניהם משחקים נגד מכבי פ"ת, מכבי ת"א ומכבי חיפה. בכל המשחקים האחרונים, למעט זה נגד מכבי חיפה, אני חושב שהיינו הקבוהצ העדיפה על המגרש, אך עדיפות לא מבטיחה שנשיג את הנקודות", התייחס המאמן ריימונד אטוולד לתקופה האחרונה.

אטוולד המשיך: "חמישה משחקים ב-14 ימים זה דבר קשוח לכל קבוצה, אך במיוחד לקבוצה צעירה עם מעט ניסיון כמו שלנו. באנגליה גם משחקים כך, אך שם מדובר בסגלים של 30 שחקנים שווים מה שלנו אין. עשינו כל מה שיכולנו בסדרת המשחקים, וכמו שציינתי בראיונות, הגענו למצבים שלא ניצלנו, מה שאומר שאסור לנו לעשות טעויות בהגנה שלצערי עשינו ועלו לנו בהפסדים.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

"מה שצריך לעשות זה קודם כל לכבוש שערים ולנצל את המצבים אליהם אנחנו מגיעים והגנתית, לעצור את היריב מלהגיע לרחבה שלנו. נעשה את זה רק באמצעות מאמץ קבוצתי. אני שונא להפסיד ולסיים בתיקו אבל אנחנו צריכים להמשיך ללכת בדרך שלנו על מנת להשיג תוצאות טובות יותר בהמשך. עבדנו על שני הדברים במהלך כל השבוע, שסוף סוף היה שבוע אימונים "רגיל". מחכים לאתגר בשבת כי אנחנו עוד זוכרים את מה שקרה בסיבוב הראשון, נבוא לנצח".

חיזוק בינואר: "אלו הזמנים שבהם מדברים על הבאת או שחרור שחקנים. התקשורת, סוכנים, ושחקנים בעצמם. הם מדברים כי זו חלק מהעבודה שלהם, למלא ידיעות, לקדם שחקנים או "להדליק" מועדונים על שחקנים כאלה ואחרים. העדיפות שלי היא לקדם את השחקנים הקיימים בסגל כשברקע מחלקת הסקאוטינג עובדת על מנת לאתר הזדמנויות. אנחנו עובדים קשה כמועדון על מנת לשפר את השחקנים הקיימים, דבר אשר לוקח זמן, ובמקביל מחפשים הזדמנויות לחזק את הסגל, אם יצוצו. נפעל רק במגבלות שיש למועדון שלנו. עד שלא נמצא הזדמנות וננצל אותה, זה יהיה לא מכובד לדבר על שמות או עמדות".

בנתניה דרוכים מאוד לקראת המשחק ואתמול הגיעו לאימון עשרות אוהדים על מנת להטריף את השחקנים זכר ליריבות המרה וההיסטורית בין המועדונים. אטוולד ייחסר מחר את אביב אברהם המוצהב, כאשר עומרי גנדלמן יחזור לראשונה העונה לעמדתו הטבעית בקישור האחורי, כשגם יובל שדה ישוב להרכב. עידו וייר יסופסל כשכארם ג'אבר יפתח בצד ימין של ההגנה ןלאמק בנדה, שלא פתח בשני ההפסדים האחרונים, יהיה ב-11.

לאמק בנדה, בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס | ברני ארדוב

הרכב משוער, מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, אקינסולה אקיניימי, קליאן ואן דר קאפ, זלאטן שחוביץ', יובל שדה, עומרי גנדלמן, גבי קניקובסקי, חן עזרא, לאמק בנדה, קוואן פרייטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי