שחקני הפועל חיפה כועסים: "למה הבריאות שלנו שונה משחקני אשדוד?"

דחיית המשחק של הקבוצה מעיר הנמל התקבלה בהלם בקרב שחקני המועדון: "מה היה קורה אם היו דוחים לנו את המשחק?". סילבס סובל מסגל חסר במיוחד, אגאדה יקבל דקות ראשונות לאחר חודש וחצי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

שישה שחקני הפועל חיפה נדבקו השבוע בנגיף הקורונה, כאשר שניים מהם, אלמוג בוזגלו ועדן בן בסט, קיבלו תשובה חיובית רק אתמול (שישי) ולמרות זאת מנהלת הליגות ומשרד הבריאות הודיעו כי משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים יערך כסדרו. בחיפה קיבלו תחילה את ההודעה בהבנה, אך מאוחר יותר החל כעס רב במועדון לאור דחיית המשחק בין קריית שמונה למ.ס. אשדוד לאחר שנמצאו 12 מקרים חיוביים של קורונה – מתוכם נמנים תשעה שחקנים ושלושה אנשי צוות.

בקרב שחקני הקבוצה הופתעו מההחלטה ואחד השחקנים אמר: "למה הבריאות שלנו שונה משחקני אשדוד? מה היה קורה אם היו דוחים את המשחק". גורמים במשרד הבריאות הסבירו שרשרת ההדבקה באשדוד החלה רק ביומיים האחרונים ובאותה קפסולה, בעוד בחיפה המגן דור מלול לא נמצא עם הקבוצה מאז יום שישי לפני שבוע ורז נחמיאס לא מתאמן מאז יום ראשון. בנוסף לכך, בניגוד לשחקני אשדוד, בהפועל חיפה עברו כבר שני סבבים של בדיקות.

מבחינה מקצועית, מעבר לחיוביים לקורונה, חיים סילבס צריך להתמודד גם מול מכת פציעות לדוגמת מיקי סירושטיין, לירן סרדל, אחמד דראוושה וקייס גאנם. החלוץ וויליאם אגאדה צפוי לקבל דקות לראשונה מאז הדרבי החיפאי לפני כחודש וחצי.

וויליאם אגאדה | ברני ארדוב

הרכב משוער: רן קדוש, גיא משפתי, בן והבה, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, גל אראל, עידו שחר, רוסלן ברסקי, חן ממן, סער פדידה, רז שטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי