סכנין תפנה למכבי חיפה: "עזרו לנו למצוא קבוצה לאוטין"

במועדון ינסו למצוא אופציה חלופית למגן כדי לצרף זר אחר. דולב אזולאי הוצע אך ניסו אביטן סירב. אייהב שאמי צפוי להיות כשיר נגד בני יהודה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

מחר (ראשון) בני סכנין תפתח את הסיבוב השני של ליגת העל במשחק החוץ נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד, כאשר הפעם העולה החדשה מאמינה כי תשיג תוצאה טובה הרבה יותר מה-3:0 המביש במחזור הפתיחה.

המאמן ניסו אביטן טרם תרגל את ההרכב עמו יפתח מחר, אבל ההערכה היא שלא יבצע שינויים כאשר הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של המגן השמאלי אייהב שאמי שנפצע במשחק מול מכבי פתח תקווה, אך צפוי להיות כשיר למשחק.

בינתיים במועדון כבר חושבים על מועד העברות של חודש ינואר ואחרי ששחררו רשמית את הבלם אוסבלדו הנריקס, כעת במועדון פועלים על מנת להיפרד גם מהמגן איקוום אוטין ומהחלוץ אמרי וולשמן וזאת בכדי לאפשר הגעתם של זרים חדשים בקבוצה.

דולב אזולאי
דולב אזולאי | אריאל שלום

אוטין בן ה-21 שהגיע כמושאל ממכבי חיפה, לא השתלב בקבוצה מהמגזר, אי לכך בסכנין צפויה לפנות לירוקים כדי שיעזרו למצוא קבוצה אחרת לשחקן. וולשמן לעומת זאת מבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית כמו הפועל רעננה, אך השחרור של הקנדי מתעכב בשל מחלוקות כספיות מול סכנין. המאמן ניסו אביטן רוצה להתחזק במספר כמו עמדת המגן הימני, בלם וחלוץ. לאחרונה הוצע לסכנין בלם מכבי נתניה דולב אזלואי, אך אביטן סירב לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי