בנתניה ביקרו את ז'וסואה: "מלוכלך". שחקנים הודו במשבר

ז'וסואה, זלאטן שחוביץ' | ברני ארדוב

כעס על הפורטוגלי, שהתריס בסיום ההפסד 1:0 לב"ש. אכזבה בקבוצה: "מרגישים משבר, עם ניצחון אחד ב-10 משחקים אי אפשר להגיד אחרת. צריך איכות". אטוולד: "לא נחתים כדי להגיד החתמנו, אף אחד לא שמח מהמיקום שלנו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה קיוותה מאוד לצאת אתמול (שבת) עם שלוש הנקודות מול הפועל באר שבע ולצאת מהתקופה הפחות טובה שעוברת על הקבוצה דווקא לאחר פתיחת העונה המוצלחת. אלא שציפיות לחוד ומציאות לחוד: הקבוצה של ריימונד אטוולד הציגה משחק הקרבה עם יכולת לא רעה, אך שוב נכנעה לב"ש וליוסי אבוקסיס, הפעם בתוצאה 1:0.

צפו בתקציר: מכבי נתניה הפסידה 1:0 להפועל ב"ש

"אנחנו מרגישים סוג של משבר" הודו שחקנים בנתניה. "עם ניצחון אחד בעשרה משחקים אי אפשר להגיד אחרת. אנחנו עובדים קשה באימונים והכל אבל עבודה קשה לא מספיקה. צריך גם איכות בסגל", אמרו בקבוצה.

בנתניה גם לא שכחו לבקר את הקבוצה היריבה, במיוחד בעקבות הצעקה המתריסה של כובש שער הניצחון, ז'וסואה, אחרי שריקת הסיום: "שרמ***". "ז'וסואה שחקן מלוכלך אבל הם לא מעניינים. שיעשו מה שהם רוצים. היה משחק קשה כי הם קבוצה מגעילה", אמרו במועדון.

בנתניה מדברים על חיזוק בסגל וחלון ההעברות של ינואר ינסו לצרף לפחות שחקן שני שחקנים, בכפוף גם לשחרורים כאלה ואחרים כמו של דולב אזולאי, ירין שרעבי וככל הנראה גם אילון ירושלמי. למרות זאת, גם המאמן ריימונד אטוולד הבהיר כי לא יצרף שחקן בכל מחיר במכתב שכתב לאוהדי הקבוצה בסוף השבוע.

מכבי נתניה | ברני ארדוב

"אתחיל בלהגיד שההנהלה ומחלקת הסקאוטינג עובדים מבוקר ועד ערב בחיפוש אחר פתרונות יצירתיים בתקופה מאתגרת זו", כתב המאמן. "זה לא סוד שהתפרצות הקורונה אילצה אותנו להסתגל למציאות חדשה, בה אנו נאלצים לקחת סיכונים גדולים יותר מבחינת רכש על מנת לעמוד במסגרת הכלכלית, כמו שהיה בקיץ האחרון. מציאות זו עדיין מרחפת מעל ראשנו, מה שאומר שהחורף נעמוד באותו האתגר בדיוק. לפעמים נצליח, לפעמים ניכשל, אך אני מבטיח לכם דבר אחד -לא נחתים שחקנים רק כדי לומר 'החתמנו שחקנים חדשים'.

"אם לא נחשוב ששחקן מסויים יהווה שדרוג לסגל, נמשיך במדיניות שלנו: מתן הזדמנות לשחקנים צעירים שגדלים אצלנו באקדמיה – בהנחה שהם מוכנים לכך כמובן. גיל עבורי הוא לא פקטור בבחירת שחקנים, איכות כן. במיוחד כשהיא מגיעה עם לב צהוב. אני תמיד אעדיף שחקני בית מוכשרים על פני שחקנים זרים שאינם שדרוג מהותי, כמו שאתם יכולים לראות בשילוב של עומרי, יובל, אלעד, רוי, רותם וירין השנה והעובדה שאנחנו משחקים עם סגל השחקנים הצעיר ביותר בממוצע בליגה".

סיכום הסיבוב: "המטרה העיקרית שלנו היא יציבות. היו לנו כמה הופעות טובות והיו לנו כמה פחות טובות. ככל שהעונה התקדמה, ראינו את היריבות מסתגלות לשיטת המשחק שלנו ומתקשות עלינו לפתח את המשחק שאנחנו רוצים. בחלק מהמשחקים מצאנו פתרונות ובחלק לא, אך אני יכול להבטיח לכם שאנחנו עובדים קשה מאוד כדי לשפר את האספקטים האלה. אך אחד בסגל שלנו, שחקנים ואנשי צוות, לא שמח מהמיקום שלנו בטבלה כרגע, אך אנחנו בטוחים שנגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע אם נמשיך לעבוד בקצב. וכפי שאנחנו עובדים קשה באימונים, אנחנו עובדים קשה במשרדים למצוא פתרונות יצירתיים לחיזוק הסגל במקומות שצריך".

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

הביקורות: "ההחלטות שלי נקיות ואינן מושפעות מלחצים חיצוניים. ככה אני. אני לא עוקב אחרי כתבים, אני נמנע מהלחץ והרעשים של הדעות הציבוריות, מכיוון שכך אני יודע שגם אם אכשל, אכשל בדרך שאני בחרתי ולא בדרך של אחרים".

השוער דני עמוס, ששוב הציל את נתניה מספר פעמים גם אתמול מול ב"ש, סיכם באכזבה: "זה קורה לנו לא מעט בתקופה האחרונה שאנחנו מציגים משחק טוב אבל לא יוצאים עם הנקודות. היה משחק טוב וכולם נתנו הכל והשתוללו. הראנו כמה כישרון ויכולת יש בקבוצה הזאת. לפעמים מחצי מצב אתה מקבל גול, שוטף את היריבה ויוצא עם כלום. זה מבאס אבל אנחנו שמחים מהרצון ומהלחימה של השחקנים וכולם".

לקראת המשחק מול בני סכנין ביום רביעי (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1): "נלמד, נעבוד, ננוח ונתאמן. נעשה כל מה שצריך כדי לאסוף נקודות. אנחנו מתגעגעים לזה וצריכים את זה ויאללה נתניה".

ז'וסואה, דני עמוס | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי