מתנהל מו"מ לרכישת הפועל ת"א; אלטמן ושלמה נמצאו שליליים לקורונה

עומרי אלטמן מאוכזב | אריאל שלום

בעלי האדומים החליטו לזוז הצדה ומתנהלים מגעים מול גורם אמיד, אך ישנו עיכוב בעקבות הדיון המתקרב ב"קאס". בדומה להפועל ב"ש, נאמן עשוי לנהל. וגם: תוצאות הבדיקות ופרטים חדשים על עסקת הבלם למכבי ת"א

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת בימים קריטיים. כל האירועים האחרונים סביב הקבוצה, מחאת האוהדים, היכולת המקצועית הלא טובה ומאבקי הירידה – הביאה את הבעלים להחלטה לזוז הצידה בקרוב. ייתכן מאוד כי ניהול הקבוצה יעבור באופן זמני לידי נאמן מוכר תחת הבעלות הנוכחית, כפי שמתנהלת הפועל באר שבע בימים אלו.

בנוסף לכך, מתנהל במקביל משא ומתן מול גורם אמיד לרכישת המועדון מידי האחים ניסנוב, זאב גרינברג, ומאיר תושב, אשר מיוצג כעת על ידי אחיינו בועז תושב. המהלך כבר היה מתבצע, כאשר גורם המצוי התהליך אף ציין כי יש סיכוי גדול שהמועדון האדום יחליף בקרוב בעלים, אך העניין מתעכב בשל הדיון המתקרב מול "קאס", בית הדין האירופי.

ב-27 בינואר יתקיים דיון בשוויץ על חובות בסך כ-18 מיליון שקל על פסקי בוררות של פיפ"א, אשר נפסקו בעידן של בעלים קודמים, אך האחריות המשפטית מוטלת על הבעלים הנוכחיים. בדיון ידונו בין השאר בתביעות של ליביו אנטל, לוקאס וינטרה, מרקו סימיץ', דאמיר שובשיץ', אבדג'י, קבוצת ת'ון השוויצרית ועוד. כל התיקים בתביעה יהיו מאוחדים, ולא פחות משלושה דיינים ינהלו את המשפט.

שרון ניסנוב | אריאל שלום

אתמול (שבת) הקבוצה נותרה במקום האחרון אחרי שנפרדה ב-1:1 מהפועל כפר סבא, הקבוצה השנייה ש"תקועה" מתחת לקו האדום. הבעלים, שרון ניסנוב, אמר לספורט1 לאחר המשחק: "יהיו לנו בחלון ההעברות עוד שניים-שלושה שחקנים חדשים נוספים שמתנהל איתם ועם הקבוצות שלהם משא ומתן. הפועל ת"א תהיה שונה, וכל שם שמוזכר שהקשר של הקבוצה – מיד מחירו עולה. יש לנו אמון במלא בניר קלינגר שישנה את המצב בטבלה".

צפו בתקציר: הפועל ת"א והפועל כפ"ס נפרדו ב-1:1

השחקנים עליהם מדבר ניסנוב יצטרפו ללידור כהן ודן איינבינדר, שכבר חתמו והחלו להתאמן עם הקבוצה, אך יוכלו לערוך בכורה רק לאחר הפתיחה הרשמית של חלון ההעברות ב-10 בינואר. בינתיים, האדומים מנהלים מ"ומ עם סקציה נס ציונה על הקשר אופק ביטון, אשר עשוי להצטרף בקרוב תמורת השאלת שני שחקנים מהסגל הרחב.

בנוסף, ממשיך להתנהל מו"מ עם מכבי תל אביב, אשר רוצה לצרף את הבלם רז שלמה. מסתמן מתווה לפיו הבלם ימשיך לשחק במדים האדומים עד לסיום העונה וינסה לעזור לקבוצה לשרוד בליגת העל. תמורתו, האלופה אמורה להעביר כסף ושחקנים מהסגל הרחב, כאשר ישנם מגעים עם בן ביטון ובתכניות נמצאים גם אחד מבין שני החלוצים אדוארדו גררו וניק בלקמן. שמות נוספים אשרו צירופם ייבדק הוא של בן שהר, שלומי אזולאי, ניקו אולסק וניר ברדע.

בקבוצה קיימת אכזבה אצל מספר שחקנים, ביניהם דורון ליידנר ושי אייזן, אשר זכו בעונה שעברה לכינוי "תינוקות קלינגר" ואיבדו את מקומם בהרכב בעקבות סיבות מקצועית. מי שקיבל מחמאות הוא אושר דוידה, שמראה שיפור ביכולת והתקדמות מקצועית. ועוד בצד החיובי, תוצאות בדיקות הקורונה שנערכו אמש התחילו להגיע ובינתיים כבר נודע שעומרי אלטמן נמצא שלילי לנגיף.

עומרי אלטמן, אופק ביטון
אופק ביטון שומר על עומרי אלטמן | אודי ציטיאט

כאמור, אתמול בלילה עברו עומרי אלטמן ורז שלמה בדיקה מכיוון שחשו ברע במהלך המשחק מול כפ"ס. שלמה עבר את הבדיקה בבית החולים באשדוד ונאלץ יחד עם ארז נעמן (דובר הקבוצה), שחש אף הוא ברע, להמתין כשעה וחצי עד להגעת הבודק. במקביל אליהם, אגב, נבדקו שחקני מ.ס אשדוד. התוצאות הגיעו היום בצהריים ולפיהם שני השחקנים, גם אלטמן וגם שלמה, נמצאו שליליים ויוכלו לשחק ביום שלישי, בהנחה שיתקיים המפגש.

כזכור, שלושה שחקנים נמצאו חיוביים לקורונה לפני כשבועיים – ארנסטס שטקוס, דן עזריה ועומר סניור, בנוסף למאור בוזגלו שלא נמנה על סגל הקבוצה, אשר כבר החלימו. כרגע לא ברור האם המשחק שאמור להיערך ביום שלישי מול מ.ס אשדוד יתקיים כמתוכנן, זאת לאחר שהמשחק של היריבה מול קריית שמונה, אשר היה אמור היה להתקיים אתמול, נדחה אחרי ש-11 מאנשי המועדון נדבקו בנגיף.

שלמה. גם הוא נמצא שלילי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי