הזדמנות אחרונה? מעידה נגד חדרה עלולה להוביל לזעזוע בבית"ר

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

תסכול גדול בירושלים אחרי ה-3:3 נגד הפועל חיפה, בקבוצה הבהירו כי אין כוונה להחליף את דראפיץ' או ברדה, אך איבוד נקודות גם ביום רביעי עשוי לגרום להיפרדות לפחות מאחד מהם. וגם: הלחץ על אצילי וההמתנה לשייח'

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מבחינת כדורגל, ה-3:3 אתמול בטדי בין בית"ר ירושלים להפועל חיפה היה מדהים. הבעיה, לפחות זו של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, היא שהירושלמים כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בסך הכל ניצחו פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים ובמרחק נקודה מהקו האדום – כל זאת לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר והעברת כ-50 אחוז מזכויות הניהול לידי השייח' חמד בן ח'ליפה.

תוצאת הסיום התקבלה בצעקות תסכול של השחקנים בדרך לחדר ההלבשה, בו כבר שררה דממה. מחוץ לחדרי ההלבשה ניצבו משה חוגג ואלי אוחנה וקיימו שיחת אכזבה מהערב בו הייתה הקבוצה ביתרון מבטיח 1:3 ולא השכילה לשמור עליו, בדרך למעידה נוספת ואולי לשינוי בעתיד במבנה הצוות המקצועי.

צפו בתקציר: 3:3 משוגע בין בית"ר להפועל חיפה

בסוף השבוע שעבר נערכה פגישה בביתו של הבעלים משה חוגג בהשתתפות אלי אוחנה ובכירי המועדון עם צמד המאמנים סלובודן דראפיץ' ושי ברדה. בשיחה שהוגדרה "המשמעותית ביותר" להמשך הדרך הועלו תוכניות להמשך העונה ולקראת חלון ינואר, אבל כמו בכדורגל, הכול זמני והכול תלוי בתוצאות ובמיקום בטבלה.

יש לציין שאמירות של החלפתו של אחד משני המאמנים הוכחשה נמרצות בסביבת הקבוצה, אבל הכדור עובר עכשיו ליום רביעי, למשחק החוץ באצטדיון בנתניה נגד הפועל חדרה, לה כמו בית"ר ירושלים רק 14 נקודות.  בירושלים לא ימהרו לבצע זעזוע כול עוד נושא הצטרפותו של שייח' חמד בן ח'ליפה נמצא בעיצומו של הליך מתקדם ומסמכים נוספים שדרשה ביום חמישי ועדת אישור הבעלות בהתאחדות לכדורגל יגיעו בימים הקרובים ובירושלים בטוחים כי בתוך כעשרה ימים, בן חליפה יצטרף למועדון והעברת הכספים הראשונה למועדון תתבצע כפי שנחתם באמירויות בחודש דצמבר.  

מעידה גם נגד חדרה תוביל לזעזוע? | דני מרון

בית"ר ירושלים אמורה להתחזק בקרוב כדי להציל את העונה וההכוונה היא לצרף בחלון ההעברות לפחות שניים-שלושה שחקנים לקו האחורי ולחלק הקדמי כדי שהקבוצה תחזור לצמרת ותיאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. השם הלוהט הוא של עומר אצילי, אותו רוצים המאמנים ובעיקר לחוצים עליו האוהדים. אצילי זוכה להודעות רבות מהאוהדים להגיע לטדי, והם מבהירים לו כי במכבי חיפה יהיה לו קשה להיות בהרכב לנוכח שחקני ההתקפה הרבים בקבוצה. בסביבת המועדון מספרים שבית"ר ירושלים אמורה להציע לאצילי חוזה גבוה יותר מאשר מכבי חיפה.

הקשר תמיר עדי, שנבחר למצטיין האוהדים במשחק, אמר בסיום: "המחצית הראשונה לא הייתה טובה, בלשון המעטה. אני חושב שהגבנו טוב למשחק, עשינו 4 חילופים, הובלנו 1:3 עד הדקה ה-75. כנראה שהשנה צריך לדעת לחוות הכל וצריכים לדעת לחוות גם את זה. אבל אנחנו נתעשת. ניקח את היכולת ההתקפית של המחצית השנייה, נעבוד על הדברים הפחות טובים בחלק ההגנתי. אנחנו צריכים להרים את הראש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי