ואן לוון: "היעדרותו של ייני היא מכה עבורנו". הרננדס יפתח כמגן?

שרן ייני, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

קפטן מכבי ת"א איבד את אביו וייעדר, המאמן הזמני מסר את תנחומיו והתייחס לפ"ת: "קבוצה אגרסיבית, אך יש לנו את האיכויות לשחק נגדה". בן ביטון וקנדיל פצועים, הספרדי או פיבן יעלו בצד ימין של ההגנה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שמכבי חיפה ניצחה והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות, מכבי תל אביב תתארח מחר (שני ב-20:45) אצל מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה ותקווה לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין ולצבור ניצחון ליגה שלישי ברציפות תחת המאמן הזמני פטריק ואן לוון, שכזכור השיג 0:1 דחוק על קריית שמונה ו-0:4 גדול על הפועל תל אביב בדרבי.

האלופה תחסר את הקפטן שרן ייני שאיבד אתמול את אביו ליאור, שהלך לעולמו בגיל 84. "אני רוצה לשלוח את תנחומיי לשרן ולמשפחה, בשמי ובשם הקבוצה והמועדון", אמר ואן לוון. "זו גם מכה לקבוצה, אנחנו עובדים לאחרונה על ההופעה הקבוצתית וכאשר הקפטן לא איתנו אז כמובן שאנחנו במינוס שחקן במקרה הזה. אני חושב שהקבוצה יכולה להתחזק ולקחת דברים שיחזקו אותה בעקבות הסיטואציה הזו", הוסיף.

עמדת המגן הימני היא הנושא המרכזי אותו ואן לוון צריך לפתור. מלבד ייני, שפתח בתפקיד בדרבי ועשה עבודה טובה, גם מאור קנדיל ובן ביטון ככל הנראה ייעדרו בשל פציעה והאלופה נותרה ללא מגן ימני. לפיכך, קיימת אפשרות שאנריק סבוריט או מתן בלטסקה יעלו במרכז ההגנה לצד טיבי, כשבצד ימין יוצבו לואיס הרננדס או שחר פיבן. גם אופיר דוידזאדה נמצא בתמונה וזאת בהנחה שסבוריט יפתח לבסוף כבלם.

לואיס הרננדס | אריאל שלום

על כך שהקבוצה לא שיחקה מאז הדרבי לפני שבוע ובעקבות כך הרבה להתאמן, אמר ואן לוון: "היה טוב. המשכנו להתאמן, עבדנו עם השחקנים, הם הגיבו, שאלו שאלות, יכולנו להראות להם קטעי וידאו וכו'. היה לנו זמן לעבוד על מה שאנחנו רוצים להשיג. עכשיו אנחנו חוזרים לקצב של משחק בכל כמה ימים, אז היה טוב לקבל תקופה של אימונים רצופים".

על מכבי פ"ת: "זה משחק נוסף שאנחנו כקבוצה ננסה לתת את הטוב ביותר שלנו וזו המטרה שלנו למחר. אנחנו מתחילים לעשות הכל ביחד ואנחנו רוצים להשיג את התוצאה הטובה ביותר. זו קבוצה אגרסיבית, אני מניח שאנחנו יכולים להתמודד עם זה ושיש לנו את האיכויות לשחק כדורגל נגד קבוצות כאלה".

הרננדס, שכאמור הוא או פיבן אמורים לפתוח באגף ימין בעקבות הפציעות של מאור קנדיל ובן ביטון, הוסיף לדברי מאמנו בימים אלה: "היה לנו שבוע להתכונן וזה היה חשוב לנו, כי עבדנו קשה וזה יאפשר לנו להשתפר. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ואני חושב שאנחנו במצב טוב מבחינה פיזית ומנטלית. חשוב גם שנמשיך לשמור על שער נקי בתקווה לזכות בעוד שלוש נקודות".

צפו בדבריו של ואן לוון

הרכב משוער, מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, לואיס הרננדס (שחר פיבן), איתן טיבי, מתן בלטקסה (אופיר דוידזאדה), אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, טל בן חיים, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי