לוזון יעלה עם חמישה בהגנה נגד מכבי ת"א, חדידה ישוב להרכב

מאמן מכבי פ"ת יעלה במפתיע עם הינדי בתור בלם, הקשר שהתאושש מפציעה ארוכה יפתח: "היה מדהים לחזור נגד סכנין, מקווה שזה מאחוריי". אינברום לא צפוי לשחק, עבדה ב-11 כמתוכנן לאור המחלוקות מול דינמו קייב

(גודל טקסט)

לאחר סיבוב ראשון מצוין שהחל בניצחון על מכבי תל אביב בבלומפילד, מכבי פתח תקווה תפתח מחר (שני, 20:45) את הסיבוב השני בתקווה לשמור על מאזן מושלם העונה נגד האלופה, הפעם בהדרכת פטריק ואן לוון.

"אני אף פעם לא חותם על כמות נקודות לפני תחילת סיבוב, מהסיבה הפשוטה שאנחנו תמיד שואפים לנצח ולקחת נקודות בכל משחק. מה שהיה היה ואנחנו עם הפנים קדימה", התייחס המאמן גיא לוזון לסיבוב שהיה והעתיד לבוא.

על היריבה אמר לוזון: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת שגם הצליחה בגדול בזירה האירופית, אבל לנו יש את המטרה שלנו – לנצח במשחק הבית הזה".

פ"ת חוגגת בבלומפילד במחזור הפתיחה | דני מרון

גם הקפטן גיא חדידה, שחזר מפציעה מול סכנין דיבר לקראת המשחק: "היה מדהים לחזור. המקום שלנו על המגרש. פציעות זה חלק מהמשחק אבל צריך להתגבר על זה. אני מקווה שזה מאחוריי, שאני אחזור כעת לשחק ולא אפצע יותר. הייתה לי הכנה טובה יותר, עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה. נגיע למשחק מול מכבי במלוא המוכנות".

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי לשחק ללא אור אינברום שנפצע בשריר הארבע ראשי מול סכנין וגם אם לבסוף יפתיע ויהיה בסגל, לא צפוי לפתוח. באשר לליאל עבדה, כפי שפרסמנו, התגלו מחלוקות מול דינמו קייב בנוגע למעברו והעסקה בעלת סיכויים נמוכים כרגע, ייכלל בסגל וכמובן בהרכב.

לוזון הפתיע כשתרגל את המגן השמאלי מוחמד הינדי במרכז ההגנה לצדם של אור בלוריאן ומרכוס דיניז ויפתח במערך של חמישה שחקני הגנה כשירדן כהן ויינון אליהו יהיו המגנים. בקישור, חדידה שכאמור חזר מפציעה ושולב מהספסל מול סכנין, יפתח ב-11 לצד ארד בר ונאור סבג כשאת החלק ההתקפי ישלימו ליאל עבדה ותאי בריבו.

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, ירדן כהן, גיא חדידה, ארד בר, נאור סבג, ליאל עבדה ותאי בריבו.

הינדי. יוסט לעמדת הבלם | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי