תיקו שהוא כמו הפסד: 1:1 בין בני יהודה לסכנין

קרב התחתית הסתיים בחלוקת נקודות שלא הועילה לאף קבוצה. בן עמי עמד לראשונה על הקווים, הכתומים רשמו משחק 6 ברצף ללא ניצחון. גדיר השווה בפנדל ומחק יתרון של ולאסקס אחרי טעות קשה בהגנת המארחת. ליואיץ' הורחק

(גודל טקסט)

קרב התחתית בין בני יהודה לבני סכנין, שנערך הערב (ראשון) בבלומפילד במשחק המחזור ה-14 של ליגת העל, הסתיים ב-1:1 שפשוט לא הועיל לאף אחת מהקבוצות. הקבוצה משכונת התקווה רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון (צברה שתי נקודות מתוך ה-18 האחרונות), נמצאת במקום התשיעי ורחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום. מנגד, הצפוניים לא ניצחו בשלושת המשחקים האחרונים וגם להם 15 נקודות – שתיים יותר מהפועל כפר סבא שנמצאת במקום שמוביל לירידת ליגה.

זה היה משחקו הראשון של תמיר בן עמי על הקווים של בני יהודה, אחרי שתם החודש בו הקבוצה יכלה לנהל משחקים ללא איש צוות עם תעודת פרו על הקווים. גם הוא לא עזר לעצור את המשבר המתמשך של הכתומים, ונראה שהם חייבים למנות מאמן בכיר שיבוא וינסה ולהציל את הקבוצה ממאבקי ירידה, אליהן היא בהחלט יכולה להיקלע כפי שהיא נראית לאחרונה.

בדקה ה-18 סכנין עלתה ל-0:1 אחרי מתנה שחילקה הגנת בני יהודה, דבר שהפך כמעט לקבוע במשחקים האחרונים. הפעם פאדי נג'אר החזיר רע מאוד את הכדור לאחור לעבר תאמבי סגס, שלא הצליח להשתלט על הכדור בטעות חמורה משלו – וסבסטיאן ולאסקס ניצל זאת, וממצב של אחד על אחד מול השוער סיים בצורה מצוינת עם כדור ברשת.

שחקני בני סכנין חוגגים | אריאל שלום

במחצית השנייה הכתומים קיבלו חבל הצלה, כאשר זכו בפנדל אחרי הכשלה של מוחמד עותמאן על מישאל ראנז'ל ברחבת סכנין. מתיאה ליואיץ', שהחמיץ שלושה פנדלים ברציפות, לא ניגש הפעם אל הנקודה הלבנה ומי שעשה זאת היה מוחמד גדיר. החלוץ בעט בצורה מצוינת אל הרשת וקבע 1:1 בדקה ה-56.

שחקני בני יהודה חוגגים | אריאל שלום

השער הפיח הרבה תקוות בבני יהודה, אך הן נמוגו במהרה, מכיוון שארבע דקות בלבד עברו והקבוצה נותרה בעשרה שחקנים. ליואיץ', שענד את סרט הקפטן בהיעדרו של דן מורי הפצוע, ביצע תיקול חסר אחריות, קיבל כרטיס צהוב שני והורחק. הוא לא ישחק מול מכבי תל אביב בחמישי וזו ללא ספק מכה עבור הקבוצה משכונת התקווה, על אף שבכל מקרה היכולת שלו בשבועות האחרונים רעה מאוד.

עמית גלזר | אריאל שלום

החל מהרגע שהיא הייתה ביתרון מספרי, סכנין החלה לחפש שער שיחזיר לה את היתרון והמאמן ניסו אביטן ביצע חילופים התקפיים. בדקה ה-63 היא גם הייתה קרובה, אך אוסאמה חלאילה רשם החמצה גדולה מתוך תיבת החמש. שמונה דקות לאחר מכן חלאילה שוב הגיע למצב טוב, אך הכדור שלו הלך אל הקורה.

הרכבים

בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, עמית כהן, תאמבי סגס, פאדי נג'אר, מישאל ראנז'ל, יוסיף מוסא, שי מזור, מתיאה ליואיץ', פדרו קמפוס (מוחמד גדיר, 46), רועי בן שמעון (סתיו פיניש, 67).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד עותמאן (מארון גנטוס, 57), חגי גולדנברג, יזן נסאר, חסן חילו, איהאב שאמי (מוטי ברשצקי, 66), איהאב גנאים, עטאא ג'אבר (אוסאמה חלאילה, 57), בירם כיאל, סבסטיאן ולאסקס, נייג'ל האסלביינק.

תמיר בן עמי | אריאל שלום
ניסו אביטן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי