בהפועל חיפה נחושים לצרף שוער נוסף, שמו של גלזר עלה

בוריץ' לא ישוב בקרוב וקדוש ייעדר מספר שבועות, אך טרם נעשתה פנייה לשוער מכבי חיפה ואילו הרוש נוטה להישאר באירופה. כץ קיבל בארה"ב את החיסון הראשון נגד קורונה וסיפר ב-103FM: "שחקנים מוכנים לוותר על כסף"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הייתה אחראית בשבת לאחד המשחקים הכי מהנים של העונה. נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי נקלעה הקבוצה של חיים סילבס לפיגור של 3:1 בדקה ה-73 והצליחה לחלץ 3:3 בזכות צמד מהיר של חנן ממן.

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ שקיבל אתמול את מנת החיסון הראשונה בארה"ב בתקווה שלאחר שיקבל בעוד כשלושה שבועות גם את המנה השנייה יוכל להגיע לישראל ולקחת חלק פעיל בשינויים שתבצע הקבוצה בסגל בינואר, סיכם את ההתמודדות נגד הירושלמים בתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על רשמיו מהיכולת של ממן ועדן בן בסט.

יואב כץ פתח את דבריו: "השחקנים נתנו משחק הירואי, שישה חולי קורונה, חמישה פצועים, פיגור של 3:1, שוער ששיחק רק בבוגרים והשווינו את התוצאה באחד המשחקים הכי הירואים שראיתי".

חזרתו של חנן ממן: "אם אתה שם לב רוב השחקנים שעזבו את הפועל חיפה, בסוף חוזרים לפה, אם זה חנן ממן, גילי ורמוט, גל אראל, עדן בסט ועוד ועוד ועוד אנשים גדלו במועדון. זה קורה כי יש אווירה מיוחדת במועדון והם מוכנים לוותר על כסף".

חנן ממן חוגג | דני מרון

השתלבותו של עדן בן בסט: "הוא עכשיו צריך לתת תפוקה, הוא היה פצוע והיה חולה קורונה. זו עונה מאוד קשה – אם אתה לא נפצע אתה חולה קורונה וההיפך. הוא יחזור לשחק".

קיבלת חיסון נגד קורונה: "כן. בואו נגיד ככה בדרכים לא 100 אחוז קיבלתי חיסון. זה שייך למועצות המקומיות והן מאוד לא יעילות. פה בארץ רגילים למשמעת צבאית ולכן היא הרבה יותר מאורגנת בזמנים של מצבי חירום".

ועוד בהפועל חיפה, בקבוצה קיבלו אתמול את בדיקת האוטלרסאונד של השוער רן קדוש ברגשות מעורבים. השוער סובל מקרע קטן בשריר התאומים וייעדר במשך שבועיים, אך קיים חשש שחזרתו למגרשים תיקח שבוע נוסף ולכן בכרמל הוחלט בכל מקרה לצרף שוער נוסף – ההחלטה באה גם בשל העובדה כי השוער הבוסני יסמין בוריץ' עדיין פצוע ולא ברור מתי יוכל לשוב לשחק.

כץ מתחסן נגד נגיף קורונה. בקרוב יגיע לישראל? | הפועל חיפה

ההתלבטות במועדון היא לגבי זהות השוער הנוסף שיגיע ולגבי הנושא התקציבי סביב הגעתו, לבטח לאור רשת הביטחון. במועדון ניסו לבחון אופציה לצרף את שוער נבחרת ישראל אריאל הרוש שחתם לפני יותר מחודש ימים בניטרה הסלובקית, אך הרוש נוטה להישאר באירופה ולא ברור אם ישוחרר תוך חודש לישראל. אופציה נוספת שעלתה על הפרק היא שוער המשנה של היריבה העירונית, עומרי גלזר, אך טרם נעשתה פנייה רשמית.

בינתיים, הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול קריית שמונה כאשר עמית סואירי הצעיר יפתח בין הקורות. מעבר לכך, נראה שתומר אלטמן יפתח במרכז השדה על חשבונו של עידו שחר. סילבס אינו יוכל לבצע שינויים רבים לאור העובדה שמשיך להחסיר כ-11 שחקנים מהסגל, חלקם בגלל הקורונה וחלקם בגלל פצעות, אך יקבל בחזרה את הבלם מיקי סירושטיין.

הרכב משוער: עמית סואירי, גיא משפתי, מיקי סירושטיין, ניסו קפילוטו, יהב גורפינקל, תומר אלטמן, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, סער פדידה, רז שטיין.

סואירי. בינתיים הוא ממשיך בשער | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי